MY CAR POTOGRAPHY | MAZDA RX8 | @mustafakaplan

in #car6 years ago

MAZDAA.PNG

Başlık: MAZDA RX8 ARABA

Arşivlerimi araştırıyordum ve eski araba (RX8) fotoğrafçılığımdan bazılarını buldum. Bunlardan sadece birkaçını burada steemit'te yayınlayacağım. Hatırlayabildiğim kadarıyla, her zaman mimariye ve yüksek kontrastlı fotoğraflara çekildim, bu serinin ilham kaynağı.

MAZDAA 2.PNG

  • :) :) :): ) ):):):):):):):):):):):))::):):):)

Okuduğunuz için teşekkür ederim ve lütfen bu gönderiyi çekmeyi, beni takip etmeyi ve bir yorum bırakmayı düşünün. Yolculuğumda bana yardımcı olmak için ekstra mil gitmek istiyorsanız, lütfen göz önünde bulundurun, böylece izleyicilere ulaşabiliyorum. Steemit topluluğu benim için dünya anlamına geliyor ve hepinizle günlük içerik yayınlamayı dört gözle bekliyorum.

mazdaaa 333.PNG
Hesabım büyüdükçe, her yoruma cevap vermek daha zor oluyor. Görüşleriniz büyük beğeni topluyor ve yanıt vermek için elimden gelenin en iyisini yapacağım. En azından verilen her yorumu okudum garanti edebilirim. Bu platformda tam zamanlı bir çaba harcamaya adadım. Profilimde (@mustafakaplan) yayınlanan her şey% 100 orijinal içeriğidir ve sadece steemit'te paylaşılır. Çalışmamın yazılı izni olmaksızın çoğaltılması kesinlikle yasaktır. Topluluğumuzu büyütmenin en iyi yolunun, hepimizle paylaşmak için benzersiz orijinal içerikler üreterek olduğunu unutmayın
mazdaa 44.PNG

Sort:  

Congratulations @mustafakaplan! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board

Do not miss the last post from @steemitboard:

Christmas Challenge - The party continues

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!