Neden Coinler Hep Bir Yerleri Kırıyor? Kalbimizi Kırdı...

in #cch2 years ago (edited)

Coinler şurayı kırarsa şöyle olur, burası kırarsa yer yerinden oynar, şu çizgi yan dönerse yırttık ağabey! Son zamanlarda sıklıkla aynı tarz içerikleri görmeye başlamıştım. Eee, ne oldu şimdi? Algıda seçicilik mi? Yoksa algida seçicillk mi? :) Buna uzun zaman önce değinmiştik. algida seçicilik Yalnız coinler birkaç gün önce milyonlarca insanın kalbini kırdı. Bir değil, iki değil, bir milyon değil, belki on milyonlarca insanı üzdü. O nedenle sizinle grafik paylaşmayacağım. Coinler şurayı kırarsa böyle olur demeyeceğim. O dünyanın çok ayrı bir yeri olduğunu elbette biliyorsunuz. Benim çekeceğim çizgilerin, bir yere varacağına ben bile inanmıyorum. Şunu da söyleyeyim: Çizimim de kötüdür benim :) Borsanın psikolojisini ise az çok bilirim. Milyonlarca insanın ne kadar üzüldüğünü tahmin edebiliyorum. Teknikçi değilim, temelciyim ben. Temel analiz kısmında varım. Teknik kısmında ise gülerim ben.

Özellikle 4 Aralık 2021 tarihinde çok ciddi bir düşüş gerçekleşti. Bu düşüş piyasada bulunan birçok bireyin yatırımlarını batırdı. Birçok insan kendini piyasaya ezdirdi. Hiç de kolay bir olay değil. Buna elbette üzülüyorum.

Coinler Kalbimizi Kırıyor Olabilir mi?

Uzun bir süredir aranızdayım. Çok uzun zaman önce yaklaşık 2000 bin steem coin alarak piyasaya girmiştim. Burada geçirdiğim zamanlarda çok şey öğrendim. Okulda öğrendiklerimi piyasa ile birleştirdim. Piyasa ekonomisini ise içselleştirdim. Yalnız burası çok acımasız bir dünya... Bunu bilmek konusunda yarar var. En azından üzülmemek için bunu bilmek gerek.

Coinler Bizi İncitebilir mi?

Coinler bir yerleri kırmazsa ne olur? Sürekli yatay biçimde seyredemez, değil mi?

  • Sen daha iyi bilirsin, sen ekonomi okumamış mıydın?
    Evet, aslında bu nedenle bir yerleri kırmasının pek bir anlamı olmadığını düşünüyorum. Ekonomiye bir bütün olarak baktığım zaman coinlerin bir yerleri kırıp kırmamalarının... Ne bileyim ben? Elbette kripto paralar bir yerleri kırmadan duramaz. Ancak, bu zaten bir nevi falcılık değil mi? Bilseydik burada olur muyduk? Piyasanın hareketleri çoğu zaman tahmin edilemez. Bana sorarsanız coinler kalbimizi kırdı.

Gelin, oturun şöyle biraz ve konuşalım. Nerede yanıldık? Nerede doğruya yaklaştık? Bunları hatırlıyor musunuz?
muhabbet-denizcakmak.jpeg

deniz cakmak

fotoğraf
Fotoğlar bana aittir. Bu profilde yayınlanan fotoğraflar ya ücretsizdir ya da bana aittir. Özellikle pexels üzerinde paylaşılanlar benimdir. Kendi fotoğraflarımı link ile belirtmekteyim.

denizcakmakcom-instagram.jpeg

deniz cakmak