You are viewing a single comment's thread from:

RE: Praha, hl.nádraží, I.

in #cesky5 years ago

Dokážu si představit, kdy takovýto stojan dává smysl. Sám jsem ho jednou použil po cestě vlakem z Hlavního nádraží do Košic. V vlaku nefungovaly zásuvky. Takže jsem tu dlouhou cestu vydrancoval všechny zdroje i záložní. Pak mi taková nabíječka na místě pomohla aspoň trochu doplnit šťávu mezitím co jsem byl na snídani.

Bohužel celá dobrá myšlenka padá na vandalismu a zlodějích. V takovém prostředí se těžko prosazují inovativní myšlenky. Nejvíc jsem to viděl v obchodních centrech. tam to dle mě dává větší smysl a je to tam více pod dohledem.

Jinak nemyslím si, že by ty stojany stály tolik. Ale co mám zkušenost s dotacemi, tak se musí utratit celé. Takže když pak něco zbude, hledá se do čeho zbytek utopit. Tady to pojali aspoň tak, že to mají viditelně. Celý ten stojan na mě spíš působí jako billboard na evropskou unii, který jako třešničku na dortu umí i nabíjet mobil.

Dotace celkově považuji za velké narušení konkurenceschopnosti firem. Na druhou stranu jen díky ním je tak malá nezaměstnanost. A to je asi ten jejich účel. Zabavit lidi, aby se věnovali něčemu často nesmyslnému.

Sort:  

Vidíš na mě platnost přísloví, že "Podle sebe soudím Tebe". Já provolám asi 50 minut měsíčně. A to mám dojem, že volám pořád... Copak je možné, aby někdo volal víc?