You are viewing a single comment's thread from:

RE: Crypto snídaně

in #cesky5 years ago

Souhlasím, že to neprodukuje reálné transakce v blockchainu. Co jsem četl, když jsem se tehdy dostal do beta testování, tak jsou napojeni na směnárnu. Když nakoupíš BTC například, oni je smění na té směnárně, nebo interně s někým kdo zrovna je prodává. A umožní zaplacení ve fiatu. Z toho jsem usoudil, že když už aspoň něco, zvedne to obrat (volume) na směnárně kterou k tomu používají.

A já třeba když koukám na coinmarketcap a tomu podobně služby, tak se ani tak neřídím podle kapitalizace, ale podle volume. Což je pro mě přesnější údaj o tom jak se o daný coin/token kdo zajímá. Samozřejmě hodně zmanipulované botama, ale přeci jen platí většinou fee za tu směnu, tak asi v tom bude i nějaký užitek, než jen čistá spekulace.

Až nastane čas, kdy bude možné mít plnohodnotnou crypto kartu, budu jedině rád :) A ještě lépe kdyby ty obchodníci přijímali rovnou crypto (Do té doby si musím vystačit s nákupama na Alze). Ale vzhledem k tomu, že i v dnešní době je na řadě míst naší země problém zaplatit kartou, tak si nedělám moc velké iluze.