Znáte SRPG hru "Road of Rich" založenou on STEEM Blockchainu

in #cesky5 years ago (edited)

Road of Rich

Co to má jako být ta hra Road of Rich? Narazil jsem na ní při brouzdání po SPS (https://steemitwallet.com/proposals), a samozřejmě jsem ji dal i hlas.
No ale popravdě teď ještě ani úplně nevím co to ve finále bude, ale vypadá to hodně zajímavě. Podle obrázků mi to dost připomíná strategii ve stylu HOMM nebo podobných.

Vzheledem k tomu ale, že se jedná o decentralizovanou SRPG hru na STEEM blockchainu, si myslím, že to bude hra založená víc na ekonomice než na armádách a ovládání světa...


Už jen pochopení ekonomiky kolem k tomu založenému RORS tokenu a jeho ekonomiky je dosti složité...

No uvidím, už teď se nemůžu dočkat, až se to na konci září pomalu rozjede...


...kdy finální verze má přijít v 2Q 2020

Více se můžete dozvědět zde https://steemit.com/roadofrich/@roadofrich/sps-test
a http://roadofrich.com/
https://discord.gg/vyPHGk6

Sort:  

No tak tohle vypadá opravdu zajímavě. Konečně něco, co se podobá HOMM. Třeba se konečně vrátím i k pravidelnému hraní na počítači :-). Už jsem si i koupil ty jejich RORS tokeny, možná to k něčemu bude... Díky za info!

Taky pár RORS tokenů spekulativně mám, vypadá to zajímavě. Snad by na to mělo naskočit miliony korejců a token půjde s cenou nahoru :) zda to budu hrát, ještě sám nevím. HOMM na blockchainu by taky nebyla špatná :-D

S těmi Korejci je to vždy divné stejně jako jejich to s jejich filmy... No ale na hry jsou machři - teda na hraní určitě, dokonce mají i nějakou profesionální ligu v nějakých hrách. Takže pokud by chtěli jít ve velkém počtu do krypto světa, přes hraní to určitě je možné...

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

View or trade BEER at steem-engine.



Hey @besheda, here is a bit BEER for you. Enjoy it!

View or trade BEER at steem-engine.



Hey @besheda, here is a bit BEER for you. Enjoy it!

V červnu jsem koupil tisícovku RORS bratru za 2 USD jako spekulativní investici... Dnes jsem další tisícovkou pěkně zprůměroval cenu ;)
Vzpomeňme na boom kolem DW. A DW vznikaly dost chaoticky. Já v RoR vidím potenciál ;)

Přesně tak , potenciál má obrovský.