You are viewing a single comment's thread from:

RE: Druhá strana výlohy aneb investujte chytře

in #cesky7 years ago

skvělý článek. držím palce v soutěži. co se týče oblečení a spol., mám celkem jasno. kupuji to, co opravdu potřebuji a v čem se cítím dobře. vybavil se mi slogan z nějaké reklamy .... "nejsem tak bohatá, abych mohla kupovat levné věci". za dnešního stavu totální nesmysl. ať značka nebo neznačka, všechno je v podstatě z jedné fabriky a pokud člověk narazí na něco, co vydrží víc jak rok, tak si může gratulovat.

Sort:  

děkuji, přesně tahle věta mě také napadla, když jsem psala článek =D

dodám k tomu takový postřeh. mluvil jsem s jedním chlapíkem v agrostroji (výrobce zemědělské techniky). ten mi povídal o tom, jak se dělají "značky a neznačky". .... tohle jde do anglie, tak to musí být zelené a mit iniciály J. D., dohle jde do čech tak stačí šedá bez loga ... atd. vše samozřejmě ze stejného materiálu a z jednoho výrobního pásu.

tak je to potvrzené =)