You are viewing a single comment's thread from:

RE: #cesky?

in #cesky7 years ago

Sčítání lidu, aneb seznam všech, kteří za poslední týden publikovali alespoň jeden článek s tagem #cesky

Sčítání lidu nebo seznam všech, kteří za poslední týden zveřejnili alespoň jeden článek s příspěvkem #cesky

Opravdu sis nevšiml žádných rozdílů? Pak tedy prosím, aby ses od mých textů držel dál. Nechci vypadat jako trouba. Předem děkuji.

Sort:  

Všiml až když jsem to nahodil na facebook ale to udělal google na steemitu když jsem nadpis kopíroval nic tragického . Možná by bylo fajn kdybys udělal návod na to , jak vkládat články (obrázkový návod) Na fcb reagoval člověk , kterému jsem to narychlo nahazoval nevěděl si rady . Když to uděláš nahoď to prosím na Arbolet přes redakční editor abych to pak mohl v případě dotazů i sdílet paradoxně ten člověk neřešil co ty a ani netuším, zda je členem Arboletu Díky

Nepřeji si, abys využíval mé články, a byl bych rád, kdybys to respektoval.

Milý kolego, přečetl jsem si to konečně celé a omlouvám se, že jsem to předem nekonzultoval i za chybu, kterou jsem způsobil . Tvůj příspěvek mažu z Arboletu i z FB nedostal jsem souhlas autora a nová pravidla mi to znemožňují dělat musel bych žádat o souhlas všech autorů a v anonymitě to nelze a kontakty na všechny nemám.

Výborně, děkuji.