Reportáž Českého rozhlasu o Steem a Steemit!

in #cesky7 years ago

A pozor, vznikla už loni, kdy většina z nás o Steemit ještě neměla tušení. Nebo alespoň já tedy ne.

Chcete-li udělat Steemit reklamu mezi svými známými, méně známými i zcela neznámými lidmi, je tahle reportáž parádní. Co si budeme namlouvat, Český rozhlas má své jméno.

Odkaz pro sdílení i přehrání: http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3710300

Šup s tím na vaše Facebooky a Twittery, máte-li je.

Ne všechny informace jsou úplně aktuální, ale reportáž je dle mého názoru skvělou ukázkou poctivé novinářské práce a nabízí více úhlu pohledu včetně kritického. Za mě palec nahoru, podobně objektivních reportáží aby v českém mediálním prostoru člověk pohledal.

DQmNTqBPoJD2qWeB8QUQ7KEwu1p2qzwEcTFh5U4nfeQrenp_1680x8400.png

Sort:  

Ahoj s Ruska! Vitame na Steem.

Děkuji. Kde máš 40 loupežníků?

Ty jo, to je super, takhle z rádia se to dobře poslouchá! Sdílím, kde se dá!

Šiř to jako mor. A nezapomeň hlasovat pro tenhle příspěvek, odměna za kurátorství bude určitě stát za to.

momentálně má článek 14.88 dol.
tak to už je pořádná ryba :-)

Obávám se, že asi tak pět dolarů časem ztratí. Ale plus mínus 7 babek bych si mohl vydělat já a 2 kurátoři. Alespoň je vidět, že nekecám, a že to jde :) I když tady jsem měl trošku kliku.

Wow, super . Kde jsi to našel?

Každý víkend poslouchám všechny stanice českého rozhlasu a zjišťuju, co mi kde uteklo. A protože mám občas kocovinu, jsem s poslechem asi o rok ve skluzu, tak jsem na to přišel až teď.

Kecám, prostě jsem na to narazil při náhodném googlení :)) Ale na pozvánky je to fakt super, alespoň podle mě.

Palec nahoru, žes to našel ;) tohle hledat je trochu jako hledat jehlu v kupce sena... Rozhodně dobré představení stránky pro lidi co neví o co jde.

paráda. za pár minut má člověk informaci, která začne vrtat v hlavě ;-). jdu to rozeslat.

chci se zeptat jestli bys vědel kolik je potřeba koupit steem power aby můj hlas měl deset centů?

Cena se proměňuje a po Hard Fork 19 se bohužel aktuálně nakupovat Steem Power jen pro hlasy nevyplatí, musel bys nakoupit cca 300 - 350 Steem na hlas se silou 10 centů.

Na druhou stranu Steem Power každému z nás pomalu ale jistě roste, i když ji nevyděláváme. De facto se úročí. To je důvod, proč mají někteří Češi, kteří se registrovali před několika měsíci a pak ani nebyli aktivní, hlas podstatně silnější než my.

Princip odměňování se průběžně mění a měnit bude. Myslím, že investice do nákupu Steem Power se aktuálně nevyplatí, pokud bys to dělal pro sílu hlasu. Na druhou stranu jsem přesvědčen o tom, že hodnota Steemu rapidně poroste. Máš-li volné prostředky na dlouhodobou investici, Steem a potažmo Steem Power jsou dle mého názoru skvělá volba.

Ovšem pozor, je to jen můj názor. A může být úplně mimo. A jsou to tvoje peníze :)

A krátká odpověď:
Pokud chceš investovat do Steem Power coby do kryptoměny dlouhodobě, je to dle mého rozumné. Pokud chceš investovat krátkodobě kvůli výnosům z hlasů, nevyplatí se to. Je efektivnější si Steem Power vypsat. A to chce přesvědčit čecháčky, aby zkusili trochu psát a číst. Těžké, vím, ale nikoli nemožné.

díky za odpověď. tedy 300 steem je cca 0,19btc = cca 11000kč momentálně.
tak dobře na tom nejsem zatím :-) abych to mohl investovat.

Ano, taky jsem uvažoval, že bych pár desítek Steemů nakoupil, ale když jsem si spočetl, kolik hlasovací síly by mi to vyneslo, rozmyslel jsem si to.

I tak se můžeme za tři až čtyři týdny vypracovat. Jen to chce cca 100 až 200 aktivních členů komunity, příspěvky by pak měly hodnotu mezi 1 a 4 dolary, protože hlasy přitahují hlasy. I pro tenhle článek hlasovali lidé, kteří česky neumí, protože je přivábila vidina odměny pro kurátory.

300 Steem Power je ekvivalent cca 480 dolarů podle aktuálního kurzu. A ty není těžké si se sto hlasy na článek vypsat :) Jen to chce ty lidi :)

lidi už jsou na cestě. :-) jen počkej za měsíc.

Super obsah, rád vidím i článek v čj :) ! jen tak dál