Jsem jednoznačně pro kvóty! Ale...

in #cesky7 years ago

Jsem jednoznačně pro kvóty! Ale je třeba tam započítat Ukrajince, které na své území přijímáme a v případě těch, co jsou nad kvótami, tak žádat EU o podporu ve výši 6 milionů.

Btw.: Vždycky když slyším, jak potřebujeme uprchlíky, aby u nás pracovali, vzpomenu si, jaký klacky hážeme (ČR i EU) klacky pod nohy Ukrajincům. kteří OPRAVDU přijeli za prací a za ničim jiným než za prací.

Sort:  

já jsem jednoznačně pro zrušení států :)

This post recieved an upvote from minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowpond on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond

Já vidím velký problém v tom, že ti lidé chtějí jít jen do určitých zemí, o jiné nemají zájem. Schválně odcházejí a poté jsou druhou zemí zase vraceni. K čemu to je? Není to snad známka toho, že takoví lidé vlastně uprchlíky vůbec nejsou? Ano, dal jsem všechny do jednoho pytle, ale stejně tak nám to předkládají média.

Obhajoba kvótového systému: Žaloba proti kvótám byla snahou zdiskreditovat systém, politici vypustili džina z lahve, říká expert

Záběry s uprchlíky ze srbského tábora: Squatting Slav TV: Visiting a Migrant Camp