You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moje medvědí strategie u NFT her

in #cesky11 months ago (edited)

Jak už je tady psáno, a jak jsem tady několikrát postoval před tím, myslím že aby Splinterlands bylo do budoucna úspěšně, tak musí být zábavné a musí lidi bavit. A já si pořád myslím, že ten potenciál tam je obrovský. Třeba já tu hru hraju vysloveně pro zábavu, ale s tím souvisí i to, že jsem do ni nasypal už docela dost peněz. Vždy jsem rád hrál PC hry, ale s postupem času na to není moc prostoru. Proto je SP ideální, odklikat si těch pár her každý den není většinou problém. A peníze co bych utratil za originalky na steamu vrážím do kartiček :).

To že zabanovali boty je rozhodnutí která hodně chválím, hodně mě to zase ve hraní nakoplo. A doufám, že jednou budou vyhnaní i z wild nebo dojde k nějakému jinímu rozdělení lig pro lidi a roboty. Uno existuje docela dost beta/unntamed karet, co bych si rád pořídil, ale nehodlám za ně utrácet, když vím že jsou nebo budou použitelný jen we wild, který je zamořen boty.

Další nevyužitý potencial je v tom, že SP je naprosto ideální hra na mobil, přesto to vývojáři nijak nejsou shopni reflektovat a splinterlands tam podporovat. Opět, pokud se to někdy v budoucnu změní, tak to může vystřelit ceny na mars :).

Sort:  

To ignorování podpory mobilů mě vytáčí hodně. Brawly a turnaje v desktop rozhraní je fakt pain...

Ve starých kartách vidím potencial do budoucna. Hlavně goldfoily mají velmi omezené printy a jsou potřeba v brawlech. Jak začnou vycházet nové edice, tak se začnou vracet do rotace a už tak jednoduše nepůjdou koupit. Už teď jsou skoro na cenách jako když jsem začínal (tzn marketcap karet cca 20M$) a odepsali dost z ceny z důvodů, že nejdou hrát v modernu a ten byl na odměny lukrativnejší (a nyní ještě víc). Teď to ale vypadá, že je boteři vykupují zpátky... od těch změn v sps stejkovani a zakázaní robotů mi udělalo portfolio +15%, takže možná odraz ode dna? Ale to už jsem si letos myslel 2x, takže asi nic 😄

S tím mobilem souhlasím, taky jsem nejvíc nahrál na letištích, v dálkových autobusech a podobně.