You are viewing a single comment's thread from:

RE: 21. srpen 1968

in #cesky9 months ago

Jsem o čtyři roky mladší než Ty. Moje vzpomínky na rok 1968 jsou velmi kusé. Ale souhlasím s Tebou. Rusku je třeba odporovat. Všemi prostředky. A kdo, když ne my, kteří už máme děti? My už jsme svoji genetickou informaci předali. K Thermophylám šli taky Sparťani, co už měli dospělé syny.

A máme ještě jednu dovednost. Mluvíme rusky. To už dneska není tak běžné.

Sort:  

Vím, že jednu debatu o tvé "superpaměti" už jsme spolu měli, ale stejně... To vážně tvrdíš, že si pamatuješ něco z doby, kdy ti byl jeden rok?

Myslím, že si pamatuju z okupace tři výjevy. Bylo mi rok a 7 měsíců. Viděl jsi seriál Young Sheldon?

Napřed byla natočena Teorie velkého třesku. Young Sheldon je zpětně dodělaná dětská verze hlavního hrdiny. Háša se s ním teď trochu ztotožňuje. Přiznávám, že i já s ním nalézám určité společné rysy.

Ano, dohledal jsem si. Dle ČSFD se jedná o příběh "největšího génia své generace". Sebevědomí Krakonošovic klanu zjevně nechybí. To je dobře, dnes je to velmi moderní :)