You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kryptoúvaha

in #cesky3 years ago

Četl jsem nejen Tvůj článek. Nejenom ten. Jsem si vědom, že blockchain je především technologie. Která se asi časem vyladí...
Ale momentálně je používání kryptoměn dražší, nebezpečnější a zdlouhavější než používání fiatu. (Pro mě.) Tedy naplňují přesně to, "proti čemu" vznikly.
Když někdo počítá s perspektivou desítek let, třeba se to vyplatí. Já mám před sebou v nejlepším případě 10 let.

Sort:  

já tvůj pohled chápu, ale třeba "bitcoin famili" ti ukazuje že i z pohledu deseti let se ti vyplatí vše prodat směnit za krypto a žít za to... protože to nestihneš utratit za 4 roky ani kdyby jsi si pronajímal luxus a za další 4 roky se ti ten zbylý majetek zase zhodnotí natolik že zas můžeš dál utrácet procenta za ten luxus ... :)
https://www.google.com/search?client=opera&q=bitcoin+famili&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8