You are viewing a single comment's thread from:

RE: Česká komunita na Steemitu

in #cesky7 years ago

Díky za reakci. Mám samozřejmě taky v hlavě nějaké ty nápady. Jeden prozradím - nafotím nějaké typické pražské dětské hřiště a dodám popisky v angličtině s výzvou: "Ukažte, jak to vypadá ve Vaší zemi!". Mě opravdu zajímá, jak vypadají dětská hřiště po světě.
Moje angličtina je divná. Slušně rozumím psanému a mluvenému, hovorově se domluvím, ale píšu jako Massa Bob.
Jak se říká na investičních serverech: "Každý za svoje!" Ale tady si vzájemně nekonkurujeme, takže můžeme něco sdílet. I když jak úžeji spolupracovat, to teda nevím.
Jo a psal jsi, že hlas je nejsilnější v 30.minutě po zveřejnění článku. Potom slábne?

Sort:  

Jo, fotky něčeho s popiskem "And how does .... look like in your country?" jsou super nápad. Háček je v tom, že potřebuješ čtenáře, kteří si ho otevřou. A nemáš-li aktivní followery, stejně to trošku zapadne.

Dal jsem si tu práci vypsat všechny Steemit soutěže, na které jsem narazil: https://steemit.com/contest/@godfish/list-of-steemit-contests-seznam-soutezi-na-steemit
Vhodný hashtag (klíčové slovo) spjaté s některou s uvedených soutěží ti může výrazně pomoci.

Ano pozdeji opet slabne. Ale o kolik to netusim. Ja uz nevolim chytre pro profit, ja uz volim vetsinou jen pro pratele a nasi ceskou komunitu. Hlas dam vzdy temer vsem, ale bohuzel jen malokdy pres 30% jelikoz nechci jit pod 80%VP.