You are viewing a single comment's thread from:

RE: Můj výtvor

in #cesky4 years ago

Já to vezmu z jiné strany. Ono se dá něco takového koupit u Vietnamce za 80,- Kč...
Ale jednak jen Bůh ví, jaké jedy v tom budou, Tebe to baví, děláš to s láskou...
A hlavně. Udržuješ si v hlavě a v rukách dovednost. Člověk nikdy neví, co nás čeká. Moje máma, než se v roce 1990 dala k polici, byla vysokoškolský pedagog. Přednášela dětskou a vývojovou psychologii. Ale když jsem jel někdy v roce 1977 na pionýrský tábor, tak mu ušila spacák. Protože tehdy uměla trochu šít každá ženská. A skoro každý chlap zvládal opravit nějakou tu elektriku a instalatérčinu...
Nauč šít i svoji dceru. Bude se jí to hodit..

Sort:  

Máš pravdu, když jsem před lety zjistila kolik dám za látku, nitě, knoflíky, zipy a jiné, tak jsem si řekla že snad ani nemá cenu šít, když si hotový výrobek koupím v podobné, nebo jen o něco vyšší ceně.. Ale pořád je to řemeslo a pořád se může hodit něco umět :) A pak když člověk něco vytvoří rukama, má z toho úplně jiný pocit.