You are viewing a single comment's thread from:

RE: Trezor Safe 3

in #cesky6 months ago

LN jsem nezvládl. Rozpadla se mi na mobilu peněženka Wallet of Satoshi a nejsem schopen si ji zprovoznit. Taky se mi rozpadá pět let nový mobil... Takže si budu muset koupit nový. To zas budou potíže s Actifitem a možná i s Bitlifi...

Sort:  

Wallet of Satoshi jsem neměl, tak nemohu poradit. Netuším. Jaká je tam záloha?

Bitlifi je na tel číslo. Zařízení vesměs neřešíš

Našel jsem toto:
Po otevření menu v pravém horním rohu postačí kliknout na Login to back up a vložit e-mailovou adresu, následně se ona adresa verifikuje opsáním dvou unikátních slov odeslaných do zprávy. Poté je možné ztracenou peněženku obnovit skrze poskytnutý e-mail.

Jestli píšeš o Wallet of Satoshi, tam jsem nikde žádné takové tlačítko nenašel.