Petrův příběh 2

in #cesky7 years ago

Druhá část

Po cestě přemýšlel mám jí to říct co se mi stalo nebo ne.
Rozhodl se že uvidí podle situace. Jeho přítelkyně byla doma říkejme jí třeba Marie.

Marie která o budoucnosti co ji čeká neměla ani ponětí ho uvítala mezi dveřmi s úsměvem.
Ráda tě vidím Petře zrovna jsem si říkala že ti zavolám.
Petr se na Marii taky usmál a objal ji. Taky tě rád vidím.
Pojď dál zrovna tu je na návštěvě můj tatínek se svým dlouholetým přítelem.

Petr šel dál pozdravil a posadil se. Ahoj Petře já jsem Michal představil se kamarád
Mariina otce. Ahoj Michale řekl Petr. Všichni čtyři si začali povídat o různých zajímavostech.

Někdy tak po hodince nezávazné konverzace Michal povídá. Už budu muset jít.
Dnes mi má přiletět na návštěvu přítel kterého jsem potkal když jsem cestoval v Číně.
Marie se překvapeně zeptala. Ty jsi byl v Číně? Ano usmál se Michal.
Čínská kultura mě vždy zajímala tak jsem se tam na nějakou dobu vydal.
Jednou jsem měl problémy s nějakými výtržníky a můj přítel je zahnal na útěk.

Petr zpozorněl a zeptal se Michala ten tvůj čínský přítel ovládá nějaké bojové umění?
Michal se zasmál ano je to mistr kung fu. Petrovi ihned došlo že toto je ta událost na kterou byl upozorněn záhadným hlasem ve světle.

Petr řekl.
Michale mám na tebe prosbu. Mohl by jsi mě představit svému příteli. Moc by to pro mě znamenalo. Michal se zamyšleně podíval na Petra a řekl tak dobře představím tě. Zítra přijdi ke mně domů.
Petr radostně poděkoval. Michal povídá tak teď už musím jít vyzvednout svého přítele na letiště a rozloučil se.

Druhý den Petr přišel na návštěvu k Michalovi. Michal bydlel za městem. Jeho dům byl velký a jeho zahrada byla přímo obrovská. Petr zazvonil. Po chvíli mu Michal přišel otevřít a s úsměvem říká
ahoj Petře už tu na tebe čekáme. Pojď dál. Petr pozdravil Michala a jde za ním do domu.

Petře povídá Michal toto je můj dobrý přítel Cheng. Petr pozdravil staršího číňana který si ho zvědavě prohlížel. Cheng vstal z křesla a potřásl Petrovi rukou. Michal povídá řekl jsem Chengovi že by si se s ním rád seznámil tak si tedy spolu chvíli povídejte a já zatím půjdu uvařit čaj a připravit nějaké občerstvení. Pak Michal odešel do kuchyně.

Petr si vzpomněl na radu ze záhadného hlasu ze světla aby řekl pravdu a povídá Chengovi.
Asi se divíte proč jsem se vámi chtěl setkat. Cheng s úsměvem povídá máš pravdu jsem zvědavý na tvůj důvod. Petr odpověděl stalo se mi něco naprosto neuvěřitelného o čem jsem ještě nikomu neřekl aby si nemysleli že jsem se zbláznil a potřebuji vaši pomoc.

Cheng na to řekl no to jsem opravdu zvědavý. Řekni mi po pravdě všechno co se ti stalo a nic nevynechej. Petr podrobně povyprávěl Chengovi jak zemřel v budoucnosti a mluvil s někým ve světle. Co mu záhadný hlas řekl a jak se probudil včera v nemocnici.
Cheng si celý Petrův příběh pozorně a bez přerušování poslechl.

Konec druhé části.

Sort:  

@OriginalWorks Mention Bot activated by @m211. The @OriginalWorks bot has determined this post by @m211 to be original material and upvoted it!

OW2.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

For more information, Click Here!