Petrův příběh 3

in #cesky7 years ago (edited)

Třetí část

Petr dovyprávěl a na chvíli zůstal potichu. Co si o tom myslíte Chengu? Zeptal se Petr.
Cheng se usmál. je to opravdu velmi zajímavý příběh. Asi mi nevěříte co řekl Petr.
No ani se nedivím tomu se opravdu dá jen těžko uvěřit. Cheng řekl já ti ale věřím Petře.
Nevím jestli se to doopravdy stalo nicméně to co si mi řekl, ty sám pokládáš za pravdu.
Já poznám když mi někdo lže. Nelze to utajit. Tělo samo přiznává pravdu a i kdyby byl někdo
velmi dobře vytrénován aby mimovolně neprozradil že lže tak to stejně poznám na jeho auře.
Co je to aura zeptal se Petr. Aura je Energetický obal který je okolo našeho těla odpověděl Cheng. Já ale kolem tvého těla nic nevidím řekl Petr. Nu cvik dělá mistra usmál se Cheng.

Petr se zeptal pomůžeš mi Chengu? Můžu ti pomoci ale bude to vyžadovat mnoho úsilí z tvojí strany. Budeš muset obětovat všechen čas co ti zbývá na trénink. Protože jestli je pravda že do tvojí smrti zbývá už jen necelých tisíc dní tak se budeme muset pustit do velmi intenzivního výcviku abych tě stihl naučit vše co je třeba. Jsi ochoten to podstoupit i když výsledek je daný a žádný trénink to nezmění? Nechceš raději ten čas co ti zbývá strávit se svojí rodinou a přítelkyní?
Petr se zamyslel. Ano chci abys mě vycvičil. Jestliže je moje smrt neodvratná chci zemřít s klidem v srdci. S pocitem že jsem udělal maximum abych ochránil svoji přítelkyni.
Dobře zítra se pustíme se do tréninku. Musím si zařídit nějaké věci a ty musíš oznámit svojí rodině že podstoupíš intenzivní trénink takže budeš mít jen minimum volného času.

Michal přišel do pokoje a přinesl čaj a občerstvení.
Panuje tu nějaká vážná atmosféra usmál se Michal. Cheng se také usmál a řekl Michale
právě jsem se domluvil s Petrem že ho vycvičím v kung fu a chci se tě zeptat jestli bychom
mohli trénovat tady u tebe. Bydlíš sám alespoň by si měl společnost. Michal se zamyslel
a pak řekl tenkrát v Číně jsi mi zachránil život. Nikdy si nic nežádal na oplátku ani peníze
jsi ode mě nepřijal. Jsi můj přítel takže když mě žádáš samozřejmě ti pomůžu. Můžete zde bydlet a trénovat kung fu tak dlouho jak budete potřebovat. Díky řekl Petr. Ani nevíš jak moc to pro mě znamená. Samozřejmě ti dám peníze na provoz domu a tak dále. Michal se usmál a řekl jsi syn mého dobrého přítele rozhodně si od tebe žádné peníze nevezmu ani je nepotřebuji
jsem sám a peněz jsem za život vydělal tolik že mít zde dva hosty mě nezruinuje.

Dobře tedy řekl Cheng jsme domluveni. zítra začneme s tréninkem. Petře jdi domů rozloučit se s rodinou a sbalit si všechny věci které budeš potřebovat na dlouhodobý pobyt.
Petr vstal a řekl dobře uvidíme se zítra ráno zatím se tu mějte dobře a odešel.

Cheung řekl Michalovi musím na Čínský konzulát. Zdržím se tu déle než sem si původně myslel. Ještě štěstí že mám dobré přátele kteří mi pomohou vyřešit prodloužení víza.
Dobře odvezu tě tam řekl Michal.

Konec třetí části.

p.s. doufám že se vám příběh líbí. stál jednu z nejcennějších věcí co zde máme k dispozici a to čas.

Sort:  

@OriginalWorks Mention Bot activated by @m211. The @OriginalWorks bot has determined this post by @m211 to be original material and upvoted it!

OW2.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

For more information, Click Here!

cesty duše jsou stále neprozkoumané. rozhodně to stálo (všechny díly) za přečtení ;-)

díky za pochvalu ale to ještě není konec příběhu. :-)

je mi to jasné. ještě nejsi ani v půlce ;-)

Jsem napnutý..

časem dopíšu konec.