You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kdo dřív přijde, ten dřív mele

in #cesky6 years ago

Hah, len aby sme naozaj ti prvi boli :D Ja som praveze teraz prepadol Steemmonsters :D Je to docela sranda a tie rewards su inak v podstate o dost vacsie. Ak kazdy den splnis quest, dostanes balicek 5tich kard ktory eventualne mozes predat za cca 2SBD. Coz je mega. Abo otvorit a dufat, ze najdes nejaku drahu kartu. A inak je to prekvapujuco zabavne, tie monsters.

Sort:  

Steemmonsters není úplně můj šálek kávy, ale ta hra má podle mě velkou budoucnost, jestli je vyvážená a dobře udělaná.

řikáš že bych měl hrát? ale já mám tak málo času... kolik ti to děnně zabere minut?

Noo neviem, mna to bavi a robim to popri praci..ze raz za cas ked si spomenul tak otvorim ten tab a spustim dalsiu hru...ta hra je simulovana, len navolis raz tim a ides ptm dokola..cize cas fakt mozno 10 min max? Ale zas ja vyhravam tie zapasy lahsie bo som nakupil viac tych balickov cize mam lepsie monsters, nvm kolko by trvali tie questy s uuplne lvl 1 priserami.