You are viewing a single comment's thread from:

RE: Budoucnost kryptoměn.

in #cesky7 years ago

Jenom k tomu sbírání po faucetech a spol - spočítal sis, kolik času u toho strávíš a kolik ti to přinese? Za stejný čas strávený v práci (případně pokud nechceš sahat na hlavní příjem, tak na nějaké brigádě) získáš víc, a to můžeš vesele investovat do BTC. Jo, taky jsem začínal na faucetech, ale když jsem si spočítal, že za celé odpoledne strávení klikáním a opisováním CAPTCHA jsem získal cca 20 Kč, tak jsem to vzdal. =)

K tomu kdo si bude moct dovolit koupit BTC - no, celý BTC jen tak někdo asi ne, ale výhoda je jeho dělitelnost na 8 desetinných míst. Nemusíš hned kupovat celý, můžeš si koupit třeba 0,02 BTC každý měsíc (při aktuálním kurzu cca 2000,- Kč) a držet. Přeci jen - Bitcoin jen tak nezanikne a jeho cena, i přes výkyby na burze, má tendenci neustále růst. =)

Sort:  

V tomto máš pravdu, již dodělávám ještě pár rozdělaných facuetů a úplně končím s facuety a rovněž se chystám alespoň něco každý měsíc vložit do nákupu.
Jediné co mne nikdo nepřesvědčí je, že kryptoměny jsou a budou platidla budoucnosti. V současné době dobrá šance vydělat pokud ta možnost je a pak se uvidí co bude dál za 20 či 30 let, ale to již budou posuzovat jiní.