You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dům na kolech s motorem? House on wheels and with an engine?

in #cesky2 years ago (edited)

Pokaždé mi vrtá hlavou, z čeho takový cestovatel žije. Brigády a příležitostné práce? Nebo nějaký online job?
Na druhou stranu, ty náklady asi nebudou vysoké - žádný nájem, žádná hypotéka... žádná rodina...
Nebo jsem úplně mimo?

Sort:  

Každý cestovatel to má jinak. Někteří pracují online. Já osobně jsem první rok cestování pracovala online jako učitelka - měla jsem práci na plný úvazek. Teď jsem oficiálne nezaměstnaná ale mám úspory a přividělávám si při cestě hodinama angličtiny a cestuju pomalu a jak říkáš náklady téměř žádné nejsou - jen benzín a jídlo. Vetšinou zůstanu na jednom místě aspoň pár týdnů kde pracuji v jazykových školách - benzín v té době skoro nespotřebuji a vydělám si na jídlo a na benzín abych mohla dojet do další destinace. úspory jsou jen v emergency. Dávám jednu hodinu angličtiny týdně jedné studence v čechách. tyto peníze se spoří. zatím jsem na ně nemusela sáhnout. ale kdyby došlo k nejhoršímu byly by to peníze co by se použili. za ty 3 roky co jí učím už se tam dost našetřilo...