You are viewing a single comment's thread from:

RE: Všude zdejší

in #cesky6 years ago (edited)

Přiznám se, že sám bych, alespoň v některých příspěvcích, rád použil vlastní fotografie. Pravdou však je, že moc vlastních fotografií nemám. Fotografovat jsem se zkrátka nenaučil, alespoň prozatím.
Navíc, díky tomu, že jsem se narodil o pár let nebo století později než jsem chtěl. ;) Láká mě více klasická fotografie než ta digitální. Ale prozatím nevlastním ani fotoaparát, natož abych uměl vyvolávat fotografie (a měl doma temnou komoru). Snad by mohla být kompromisem digitální zrcadlovka, ale tu také nevlastním.

Sort:  

No bylo by to hodně originální vkládat na web scany vyvolaných fotografií... :-) byť taky náročné :-)

Zas tak náročné by to nebylo, pokud bych nechtěl ony scany nějak upravovat v jakémsi grafickém programu. Ale najít vhodnou pozici, kompozici, světlo, okamžik, mít dobrý nápad a ve správnou chvíli zmáčknout spoušť - to už náročné je, alespoň pro mne. ;)
Ale originální by to bylo a to nejen zde na Steemit.