Preview

in #cesky3 years ago (edited)

Soused si dneska pouštěl 12 opic. Jeho obří televize pár metrů od mého balkonu je prostě blízko a tak když chodím kouřit tak sleduju co sleduje. Ne a fakt mě to neba. Voajér musí mít strašně těžkou práci podle mě, na rozdíl od postavy v odkazu. Je to opruz. Jdete si na cigáro sám, zapřemýšlet a tu vám tam skočí 12 opic. No dobře je to i fajn když se někde mihne ladná postava. Ostatně kuřák na balkoně toho ví hodně.
Kolik takovejch filmů bylo už natočeno. Virus a konec lidstva. Poslední dobrá letošní věc je první série Utopia (2020).

Další co mě napadlo byla myšlenka na úplně rozhozenou ezo komunitu, která díky "Q" a výsledku voleb v USA, vůbec neví která bije. Stát se může ledas cos, amerika je Amerika země neomezených možností. Dneska jsem se zrovna díval na firemní příručku k benefitům zaměstnanců pro rok 2021. Samo sebou mě se to netýká já jsem externista. Ale já bych tam žít nechtěl. Už pět let dělám reklamy a hodně i na zdravotnictví, třeba 20% mé práce a pořád vám ten jejich zdravotní systém nechápu. U nás to je jednoduchý máte státní pojištění a kartičku a skoro všude s tím smíte. Když je něco nadstandard tak si to platíte. Ale u nich to je fakt rébus. Polovička benefitů je zdravotních a fitness taky v podstatě jo a ty budgety na rok jsou pro celou rodinu i s dětmi. No haluz. V podstatě o jejich složitosti vypovídá i to že poradce pro zdravotní plán je běžná záležitos. I na takové dělám často reklamy. Ideální podoba je že ten plán děláte pro jakýkoliv zdravotní zákrok či situaci předem. No asi by jeden u toho vyseděl v kanceláři poradce věk. Ale mě jako externistovi to celkem neva že se mě to netýká, protože moje práce přináší určitý druh svobody i když je to otročina, protože internet nikdy nespí. No dobře za pět let jsem zažil výpadek na naší straně co trval skoro dva dny jen jednou a to když se někde ve vzdálené servrovně podělal HW. Ale jinak jen tak sem tam max hodina dvě když se něco potřebuje vyměnit ale to výjimečně většinou je výpadek mimo naši firmu nějaké části internetu na kterou jsme napojený. Ale v podstatě pořád něco běží a tím pádem mám pořád práci. Můj rekord za měsíc je 221 hodin. Pár měsíců jsme takhle zkoušel dělat přes dvě stě hodin za sebou, ale to fakt udržitelný nejde. Takže jsem si nastavil limit. Ale vím že když jeden měsíc budu potřebovat víc peněz tak dva měsíce předem můžu zatnou chrup a dát nejméně o 60 hodin víc.

Mě tak vůbec napadlo že bych mohl nějaký čas schválně neopravovat pravopis. Schválně aby jste viděli jak ten můj mozek to píše doopravdy. :) Takže možná nějakej takovej článek brzo bude.

image.png
Slíbil jsem dneska někomu sochu, takže tady je.

Drugwars
Jo kvůli Catmiákovi jsme zase začal hrát aktivně. Místo jinejch věcí co jsem dřív dělal na kompu tak hraju. Oni sice začali některé podzimní seriály, ale není moc času. Ale už je poraženej takže zas není kam spěchat a jen stavět zase v klidu.

Jo horečka taky vůbec ještě nezačala. Sice už je tu potěšení, ale ještě je to tak nějak pořád stejná cena plus mínus. Vlastně celé to crypto se strašně rozšiřuje. A teď když začne růst cena a za pandemie a nadcházejícího ekonomického poklesu to přitáhne pozornost. Až budou všude titulky jak to za měsíc roste o 100% tak začne teprve horečka. Pravé dopaminové peklo. Ale jo odpoutali jsme se konečně, to už je znát. Je listopad a půlení bylo před prázdninami.

Ale poslední dobou je tak málo času že nestíhám ani pořádně číst všechno jako dřív. A v podstatě pracuji tak minimum co mám což je 80 hodin měsíčně. Nějaký je to celý poslední dobou náročnější. Nikdo nemá čas ani v mém okolí a přitom se vlastně dělá celkově míň což je vyjádřeno propadem HDP. To je zajímavá otázka jaktože maj lidé méně času když se méně pracuje.
Ostatně mě možná víc zajímá vývoj ekonomiky než cena bitkojnu v současné době. Protože je to docela velká neznámá.

Protože jsem ve městě a ne jak na jaře na vesnici celou dobu tak jsme si zvykl na rozvoz jídla. To je strašný peklo, teda je to super proto jsme si na to zvykl. Ale je to komplikovaný vůbec to nefunguje jak má. Nakonec si v různých aplikacích objednáváte něco jiného. Všechno to může mít i vaši kartu atd... Když si vezmu třeba Hive tak nad tím může běžet aplikace která umožní všem zadat svoje jídlo a přijmout objednávku, pokud restaurace zaručí doručení sama, tedy ona volí volbu dopravy jak oje to u eshopů. Bonus by byl že by za každej update od téhle aplikace dostali zaplaceno díky hlasu oné aplikace v podobě její HP jak to třeba dělá DW, ale samo sebou mnohem větší obnos. Takže zákazník by si vybíral na jednom místě ze všeho, to začne teprve konkurence. Ale na druhou stranu to bude jedině dobře, ekonomický vrchol přinesl totální úpadek kvality ve prospěch konzumu, takže je na čase jít zase obráceným směrem.

Tak ještě jednu fotku z procházek z dvou posledních dnů aby se dobře spalo.

image.png

Sort:  

Congratulations @petrvl! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 63000 upvotes. Your next target is to reach 64000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP