Procházka, blaboly a jeden okultismus

in #cesky3 years ago (edited)

Jak jste si asi všimly svoji fantazii si tak nějak pouštím víc na špacír. Já se tomu ani nijak zvlášť nedivím, protože už trčím ve městě dýl jak půl roku aniž bych pořádně vytáhl paty. A jak nás tady dole zavřeli tak je to ještě více tíživější. On když člověk nemá pořádně co dělat tak pak více myslí než dělá. Z jedné věci se stane hned několik a pohádka je na světě.

Dneska byla neděle a bylo krásně a tak jsme vyrazili do Píseckých skal. Bylo tam plno a naše trojce cestou potkala huskyho říznutého pravděpodobně československým vlčákem jak říkal pán nevědoucně. Od Proseckých skal je opravdu krásný výhled.

image.png

A tak jak jsme zapluli do parkolesa, hned musela být občerstvovací zastávka. V době covidové to pak vypadá tak, že se jdete uklidit někam stranou, zkrátka je potřeba sejít z cesty aby si jeden v klidu sundal respirátor. Mému pohledu neunikl polostinný prostor mezi keři kde bylo vidět že tam je ohniště. Ono vůbec v okolních parkolesích je těch neoficiálních ohnišť pěkná řádka.

PXL_20210307_143923194.jpg

Z fotografie to tak úplně vidět není, ale ten kámen je to ohniště. Už uběhla nějaká doba a já si po svačině zapálil cigaretu a a bezhlavě jsem tak trochu bloumal po okolí toho plácku, a zkoumal kde co, od zazelenavájících se kytiček až po starý hloch a odpadky. Po chvíli moji pozornost upoutala sklenička tak nějak zahrabaná do země. CHvíli jsem přemýšlel proč a pak jsem uviděl ještě jednu kousek od ohniště. Tak sem se tak v duchu divil nad tím kdo měl tu snahu zakopat skleničku asi pro čajovou svíčku takhle do země. Protože nic jiného mě zatím nenapadlo. Ale minuty plynuli a mě se to nějak nezdálo a tak jsem brouzdal okolo zbytku ohniště až mi došlo že to muselo mít nějaký důvod a začal jsme mít takový zvláštní pocit, že vtom něco bude divného. Takže jsem se rozhlížel a hledal další zakopanou skleničku. A ano našel jsme ještě třetí.

image.png

PXL_20210307_143927325.jpg

PXL_20210307_143944679.jpg

A už mi to docvaklo skleničky byli zakopaný do rovnostranného trojúhelníku kolem ohniště. Že by to připomínalo vševědoucí oko. Kdoví?
A tak jsem se to jal prohlížet zevrubněji a pak jsem ještě v ohništi našel velice zvláštní věc, která mě teda přijde něco jako nějaká modla poskládaná z různých věcí.

PXL_20210307_144435105.jpg

PXL_20210307_144442759.jpg

PXL_20210307_144450586.jpg

PXL_20210307_144505614.jpg

Co za obřad tam kdo vykonával nevím, ale pár dnů nazpět jsme potkal takového zvláštního týpka, homelesáka, který kolem mě ve vedlejším lesoparku prokráčel a nesl si takovou zvláštní hůl nebo to byl kyj ozdobený různými věcmi. Podle dalších indicií jsem našel jeho příbytek v jednom rozpadlém koutě v Libni. Možná i tento pozůstatek tohoto rituálu bylo jeho dílo neb jeho obydlí je v dosahu krátké pěší cesty k tomuto místu.

PXL_20210307_153117479.jpg

Procházka pak byla super, něco jsme ztratili a něco i našli. Prošel jsme zase pár okolních zákoutí, ulic a uliček kde jsme ještě nebyl. Takže pokud Vás někdy na procházce napadne nuda, tak zatajte dech a koukejte kolem sebe o to více pozorněji protože tajuplné věci jsou okolo nás.

PXL_20210307_155417480.PORTRAIT.jpg

Sort:  

@bucipuci náhodou nevěděl by jsi něco bližšího

Talkhle ty sklenicky vypadaji skoro jako pasti na hmyzaky. Ale co ta spalena modla, to fakt nevim :D

dík, za potvrzení, občas se bojím jestli ta moje fantazie tak trochu nepřehlušuje rozum :)
Hmyzí pasti mě nenapadly, ty skleničky jsou dost malinkatý...

Pokus o nějaký očistný rituál. Nejspíš při posledním úplňku. To se pohybuješ mezi ohni na očistu energetických obalů těla. Spálené věci v ohništi mohou znamenat, že se dotyčný chtěl očistit od něčeho ve svém životě. Bohužel si nevybral zrovna vhodný "materiál". Spálení musí proběhnout na popel. Ty skleničky nejspíš sloužily na "pomocné ohně". Ale zase to není ono. Měl by to být kruh. Z rituální praxe je to provedeno "mizerně". Na druhou stranu však více záleží na pocitech toho, kdo tohle podnikl. Pokud to provedl spontánně a podle něj to fungovalo, tak měl tento "obřad" větší smysl než přesný postup podle nějakého návodu.
I při takovýhle věcech platí, že "intuitivní"rozhodnutí je lepší než psané "dogma"

:) dík za vysvětlenou

takže jestli to správně chápu tak ty při tom stojíš vevnitř toho trojúhelníku (teda tím myslím tu osobu/y co to dělala) a k tomu tedy nějaká ta mystika čí co...

:-). Mystiku z toho dělají ti, co tomu nevěří nebo to nechápou. Co je mystického na představě, že plamen "čistí" tvé energetické obaly? Je to skoro to samé, jako když si vlezeš do sprchy a necháš na sebe proudit vodu :-). Lidé si představují spoustu věcí a neberou to jako mystiku. Věci se začínají dít nejdříve na energetické úrovni a až pak se "zhmotňují". Ale jak známo, hmota je jen velmi hustá energie. Jdeš si něco bezmyšlenkovitě koupit nebo na to prvně myslíš? Většinou bývá dřív představa (nehmotná energie), kterou pak realizuješ ve hmotě (zhuštěná energie)

no jo tenhle pohled znám, já osobně to mám trochu jinak :) Ale těžko by se mi to vysvětlovalo, i když si myslím že za určitých okolností to tak může být někdy i u mne třeba na chalupě u ohně a podobně :) Jenže je to jen část celku a ukout to do celku pak pro mně bývá spíše náhodný jev než pravidlo, ale i tak se občas nějak tímhle směrem snažím... víc jak deset let zpátky jsem ještě vyráběl orgonity, ale to ty myslím o mě víš :)

:-). Orgonitů mám plný dům i dvorek. A k tomu spoustu křemenů a různých krystalů :-)

jen ještě jedna otázka na závěr: to je jako OK, když to někdo po sobě nechá tak, že třeba i já jsem poznal, že se tam nějaký rituál konal?

"Normální" člověk po sobě uklízí. Popel by se měl zahrabat a použité nádoby odnést. Pro citlivé jedince by mohlo být takové neuklizené místo minimálně zdrojem "bujné" fantazie nebo také zdrojem "nevysvětlitelných" potíží.
U tebe to vyvolalo "jen" nepodloženou zvědavost :-)

Bych i řekl, že jsem tam udělal víc než "jen" ... spíš jsme tam vykonali nějaký "za'měr" .)