You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit – anarchokomunismus v praxi

in #cesky6 years ago

Vždy je to o lidech a žádný systém ti nezaručí že budeš úspěšnej ve smyslu správného ohodnocení. Ale je tu plno kurátorských skupin a tak... ale ty boje co tu už proběhli za tu dobu co jsem tu jsou prostě bžunda to pozorovat, diskuse o selfvotingu a stím spojené flagování mezi velrybami a tak... :)

Jak @godfish pořád říká má to být zábava, jinak tu stejně nevydržíš...

Hele pro mě to je od začátku jako faucety, prostě proč zveřejňovat něco na FB a trávit tam čas když to stejné můžu dělat tady a ještě k tomu mi to hodí nějakej cent :)

Sort:  

No, já si interních rvaček užil až až, za všechny: https://cs.wikipedia.org/wiki/Wikipedie:%C4%8Cervencov%C3%BD_konflikt. Takže mne nějaké další neláká ani pozorovat.

Tak uvidíme. Mám několik nápadů na ostřejší články, ale zatím jsem si na ně nenašel čas.

:D to mě pobavilo, já jsem se nehádal když jsem po jedné editaci mého článku upozornil že to co tam někdo doplnil není pravda, otrávilo mě to... ale za deset let tu editaci konečně někdo smazal s odkazem na novou historickou studii :) ale mezitím tuhle informaci přebájili všichni do různých knížek o kraji kde mám chalupu :D No ale nakonec jsem rád že za deset let si dal nějaký historik práci a rozebral smyšlenou historku... :)

Jo, v poslední době jsem editoval různé drobné chyby na anglické a několik revertů mne dokonale otrávilo: https://en.wikipedia.org/wiki/User:Gui_le_Roi.