You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hiveánem na částečný úvazek

in #cesky4 years ago

O čem pořád psát... Dobrá otázka. Letos tu většina z nás odkroutí třetí rok a dřív nebo později se asi všichni budeme potýkat s nedostatkem inspirace či lehkým vyhořením. V tomhle ohledu jsou celkem fajn pravidelné rubriky. Momentálně provozuji pět týdenních a dost mi to pomáhá. Čím víc mám ale HP, tím víc se budu od autorské tvorby přesouvat ke kurátorství. Když se zadaří, tak při své současné HP udělám jen na kurátorství i 15 Hive denně. Dalo by se i víc, ale to bych musel svými autohlasy podporovat i lidi, jejichž články se mi nelíbí a to nedělám...

Sort:  

Alexander Dumas starší, můj vzor...

S tím vyhořením máš recht. Já sám už několikrát změnil to o čem a jak píšu. Snad k lepšímu. Někdy mě trochu mrzelo že si některé věci nenašly svoje posluchače teda čtenáře ale to je pak chyba toho kdo to píše že neodhadne publikum a nebo prostě na to nebyla nálada nebo chuť. Pravidelné rubriky jsou skvělá věc ale na ně musíš mít publikum. Což ty máš ale někteří třeba ne a u nich jsou zbytečné.

No nalijme si čistého vína - největší publikum mám tam, kde toho nejvíc rozdávám :D Nedělám si iluze, že by byl můj blog zajímavější než u jiných autorů. Akorát si můžu dovolit sem tam nějaký ten Hive rozdat a můj plný upvote už taky může být pro někoho atraktivní... Ale mám i malou základnu opravdu loajálních sledujících, kteří moje články čtou a komentují bez ohledu na to, jestli jim z toho něco kápne a těch si fakt vážím :)