You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ta naše krajina česká

in #cesky4 years ago

Pěkně sepsáno, díky. Ten Fishův článek mi taky vyzněl tak, že kromě Prahy u nás není nic, co by stálo za vidění, s čímž nemohu souhlasit. Na to, jak malá země jsme, je podle mě škála našich přírodních krás a zajímavostí až překvapivě pestrá. A myslím, že ti, co se naší krajinou toulají pravidelně, mi dají za pravdu. Že @onlavu? ;)

Sort:  

ano ano😉 už jsem hodil koment na původní článek. líbí se mi myšlenka vyhnout se populárním "atrakcím" a vyrazit jinou, neokoukanou cestou. vlastně to je poslední dobou moje heslo. nevím, co ti lidi mají za zážitek, když se prodírají davy na Sněžku, Lysou či přes Bílou Opavu na Praděd. Přitom stačí kouknout do mapy a okolo vede tolik jiných cest, které nabídnou taky krásu, často se o ni ani nepíše. Třeba Sokolí skála v Jeseníkách (viz můj profil). Je mimo trasy, nikdo tam nechodí, hnízdí tam sokoli, ale tak krásně jsem v Jeseníkách asi nezažil. Nádherný výhled na Praděd, kam se lopotí v dáli stohy lidi, husté, zelené lesy, TICHO, no prostě za mě pecka. To jsou ty hidden gems, které mě při toulkami naší přírodou naplňují a dělají spokojeného.

Mám to podobně... Mám rád hory, ty naše "top" kopce bych si chtěl vyšlápnout postupně všechny. Ale na Sněžce jsem ještě nebyl... Právě proto, že se mi ekluje prodírat se tam davem a s davem... Pokud místo Sněžky zvolíš Černou horu, potkáš minimum lidí ;)
A předloni jsme byli v Bílých Karpatech... Tak to byl ráj a balzám na duši a skoro tam nepotkáš turistu...

Do Bílých Karpat se chystám už delší dobu. A po přečtení Žítkovských bohyní se tam těším ještě víc :)

Byli jsme v domku Irmy Gabrhelove a pár hodin si povídali se současným majitelem.

Ale Bílé Karpaty opravdu doporučuju.

Tak to musela být paráda :) Naši v tom domku taky byli. Celkově se jim tam líbilo tak moc, že tam krátce na to jeli znovu ;)

Loni jsem vezl dceru na tábor na Mikulčin vrch. Ten klid a výhledy do krajiny, prostě nádhera.