PR37N01 se představuje

in #cesky7 years ago

Ahoj,

moje jméno je PR37N01. Důvod proč jsem tady je jednoduchý - před pár měsíci jsem se konečně dostal k tomu, abych se hlouběji začal zajímat o problematiku kryptoměn, a díky tomu jsem se dostal i na Steemit. :)

Minulý týden jsem dospěl k rozhodnutí změnit od základů svůj život, vymanit se z kolečka nine-to-five a začít si trochu užívat, nezávazně cestovat po světě a tak. A k tomu je potřeba mít nějaký zdroj financování.

Varianta zůstat v práci a makat na dálku nepřipadá v úvahu. Bohužel. A i když jsem přemýšlel, co bych mohl dělat tak, abych nebyl vázaný na jednu lokalitu, šla mi z toho hlava kolem. Jasně - můžu se zařadit mezi hromadu "kiršovců" a prodávat infoprodukty nevalné hodnoty, ale to mě až tak moc neláká.

Jelikož, jak jsem zmínil na začátku, mi učarovaly kryptoměny, chtěl bych, aby se můj život začal točit malinko kolem nich (rozuměj - "gamblení" a obchodování s nimi). No a jelikož kryptoměnové trhy jsou pro mě zatím jednou velkou neznámou, je třeba na sobě máknout a začít od píky a možná trochu "jednodušeji". A dal jsem si k tomu docela závazný slib.

A jelikož slib nevyřčený a nepsaný má mnohem menší váhu, než když se o něj člověk "podělí" s nekým jiným, rozhodl jsem se, že využiju Steemit a zdejší komunitu k tomu, aby byl můj slib sám sobě veřejný, dohledatelný a relativně kontrolovatelný. :) Tedy:

Slibuji sám sobě, že za účelem dosažení svobodného života, kdy nebudu vázán na jedno konkrétní místo, ale budu si moct reálně dělat "co chci" a hlavně kde chci, se do konce roku 2017 naučím obchodovat na forexové burze. Abych byl konkrétní:

  • naučím se, jakými mechanismy a zákonitostmi se řídí
  • naučím se, jakým způsobem funguje technická analýza a jak fungují různé technické ukazatele
  • pochopím, jak funguje fundamentální analýza trhů
  • zapracuju na své osobnosti, psychice a odolávání stresu

Své poznatky, nově nabyté zkušenosti a dovednosti budu sdílet zde, na Steemitu, abych mohl sledovat svůj postup k cíli a případně pomohl někomu, kdo by se rozhodl vydat se touto cestou také.

Tak jo, slib bychom měli. Teď už se jen pustit do jeho realizace. :) Držte mi palce. ;)

P.S. Pokud byste mělo k této tématice nějaké informace, které by mi pomohly, budu jen rád, pokud se o ně podělíte v komentářích! Díky!

PR37N01

Sort:  

Drzim pesti kamo mas muj palec hore..;) a posilam pozdrav z Raje..:)

Díky! :)

Já na to tak úplně nemám buňky (nebo morálku, popřípadě obé), ale přijde mi, že "naučím se, jakými mechanismy a zákonitostmi se řídí" je spíš otázka mnoha let než několika měsíců.

Každopádně bys mohl shledat přínosnou tuhle knihu: https://www.kosmas.cz/knihy/162293/cerna-labut/

Jo, asi máš pravdu - rozhodně to nebude hned. Možná jsem to měl formulovat malinko jinak. :)

Jinak za tip na knížku děkuju, určitě na ni mrknu! :)

Good luck! Podel se s nami o tom co se naucis.

Díky. :) Jasně že se budu dělit - sdílený úspěch je dvojnásobný úspěch, sdílený neúspěch je poloviční neúspěch. Nebo tak něco. :D

tož tě vicu v české grupě ;-). Jdeš na to s pořádným fortelem. tak ať se ti vede

Díky! :-) A zdravím na Ostravsko (pokud se teda nemýlím podle"přízvuku") ;-)

;-). přízvuk může být zavádějící. jsou to pozůstatky dob dávno minulých. původem su opravdu "kratky zobak", ale včil byvam inde

Tak to jsme na tom stejně ;)

tak "bývalý" krajan ;-). svět je opravdu malý :-D

ahoj

tady máš nějaký studijní materiál má to snad 12 dílů.
odkazy na další díly jsou vždy na konci článku. držím ti palce.

http://krize15.cz/zpravy/clanek/jak-na-to-technicka-analyza-cast-prvni

Paráda! Díky moc! :)

No rozhodně velká vize , závazek a ještě veřejně s dodatkem , že se o to podělíš , zní velmi dobře . Hodně štěstí :-)

Už hodněkrát jsem dojel na to, že jsem sám sobě něco slíbil a nakonec to padlo. Veřejný závazek, i když takhle anonymně, je přece jen trochu víc motivační. ;)

No a dělení se - to už jde tak nějak ruku v ruce s tím. Holt je potřeba informovat o pokroku, aby bylo vidět, že závazek opravdu plním, ne? :D

Congratulations @pr37n01! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Comment
You got a First Vote

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Congratulations @pr37n01! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Vítej na steemit. Přeji hafol úspěšných článků.

Díky moc! :-)

Tak co, jak se ti daří? Dlouho jsme od tebe nic nečetli ;)

Dlouho? Ani ne týden! :D Ale zrovna si v hlavě formuluju další článek, resp. jeho zaměření. Uvidíme, co vyplodím - chtěl bych to udělat zítra, snad to vyjde. :)