You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak se ze mě stává trenér rugby

in #cesky4 years ago

K článku - píšeš dobře, je to zábavné. Asi-metrický 😃
"Vidět ty děti jak se vyvíjí a dostávají to do ruky" - chce se mi říct, že také dostávají "do těla" 😃 když jde o rugby.
Co jsi to měl za zranění vlastně, když jsi ještě hrával aktivně?
PS. Rugby - hra pro odvážná srdce! 💪💓
PPS. přidej si tag sportstalksocial a sportstalk, dostaneš i nějaké SPORTS tokeny

Sort:  

Fakt? To jsem rád, chtěl bych aby trošku i pobavil článek. A moc děkuji i za tagy.
To jsem mohl napsat, ale nechtěl jsem úplně odrazovat případné rodiče kteří by chtěli dát dítě na ragby nebo nově začínající hráče. :-)
Třeba si toho tady moc nevšimnou :-D. Při jednom zápase mě spadl protihráč na nohu při běhu. Jak jsem byl na špičce tak dopadl nohu. Kotník srovnal s holení a ještě k tomu jeho váha, chrupavka nevydržela a utrhla se. :-(