You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kryptoměny zdarma: Jaké mám zkušenosti s mobilní těžbou v aplikaci Electroneum po necelém půlroku?

in #cesky6 years ago

Zní to zajímavě, ale říkám si...k čemu to je dobré? Coin, který se "těží" tím že předstíráš těžbu? Možná mám ale o Electroneu málo informací a nechtějí se mi hledat :-)

Sort:  

Samostatná skutečná těžba je na ASIC. Aplikace v mobilu je pouze jako reklama této společnosti (mince). Takže těžaři část svého výdělku rozdávají do mobilních peněženek. ETN můžeš utratit v obchodu, který je v Singapuru. No na jednom telefonu budeš "těžit" dobrý rok, než-li si budeš moci něco koupit.
V současné době zavedly KYC pomocí YOTY. Bez toho se už dál nehneš. Osobně většinou u KYC končím. Rozmýšlím kam svoje údaje pošlu, či nikoliv. Na druhou stranu. Forma této kampaně na nábor nových uživatelů je originální. Mnoho další informací najdeš na českých stránkách www.electroneum.cz

Díky, mrknu

Díky za vyčerpávající odpověď místo mě :) Jenom doplním, že od Electronea nečekám kdo ví jaký zázrak, ani v něm moc nemám zainvestováno, ale líbí se mi ta jejich vize seznámit pomocí té "težby" s kryptoměnami širokou veřejnost. Pokud díky Electroneu více lidí pozná další kryptoměny, do kterých jsem investoval, tak nemám problém projekt takto podpořit a informovat o něm :)