You are viewing a single comment's thread from:

RE: Český kurátor nespí

in #cesky5 years ago (edited)

Tak nějak jsem to myslel, ale s tím, že hlasování bude probíhat po půlnoci a spočítá se rovnoměrná max. odměna na autory (ne posty) aktivní minulý den, tak aby za 24 hodin byla VP zase na 100%.

Sort:  

no ale tady ti pak bude haprovat to že ti bude ležet bot ladem když třeba o víkendu se udělá za 24h jen pár postů...
Třeba za včerejšek to je jestli dobře počítám 10 lidí.. to znamená když odhlasuješ tak se bot zase nabíjí 20 a tím pádem bude ležet 4h SP ladem...

No bude to trošku o kompromisu. Pokud bude přírůstek autorů a postů nějak postupný, tak to půjde. Nejhorší jsou pro jakoukoliv regulaci velké odchylky ;)

no právě proto mi přijde nejednoduší prostě třeba 6h perioda kdy se prostě ty hlasy ropočítaj na posty a bude se to řídit podle dobíjení SP tím chci říct že třeba každých 6h se rozpočítá těch 12%VP na posty a odvolí teda jako startovní pozice protože pak se to zapne zas při 100%... a když prostě bude postů málo tak pak bot se bude zapínat dříve jako pokaždé když prostě VP nabude 100% tak skusí rozdat mezi posty těch 12%VP... snad to nevysvětluju nějak blbě...
ono i když si vemeš bitboty tak ty taky hlasujou každý 2h plus mínus... ale nás je na dvě hodiny ještě málo... až nás bude víc tak to bude klidně o tom rozpočítaným jednom, hlasu, já vím že tím se tak trochu dosáhne nerovnováhy na jedince, ale zase aktivnější budou víc odměněni, což podporuje aktivitu

Vysvětluješ to dobře. Jsem sice jenom prostý pobiječ much, ale pobral jsem to ;)
Víceméně to mám takhle nějak připraveno. Mám tam dva parametry, které se kontrolují a to je minimální VP při které se stopne hlasování a druhým je max VP, při které se opět aktivuje. Pokud se nastaví například 80 - 99%, bude to fungovat stejně nezávisle na času, kdy se spouští.
Zatím tam ale mám pouze pevně nastavenou sílu hlasu dalším parametrem, což nám nyní asi stačí v tomto počtu. Pokud se nastaví vyšší váha hlasu a na někoho v jednom kole nedojde, dostane hlas příště, kdy bude méně postů.

já si jen nebyl, jistej občas si říkám že mluvím nesrozumitelně... :)