You are viewing a single comment's thread from:

RE: Velikonoční Velká Deštná

in #ceskylast year

Já taky nevím, jak to dopadne, protože dcera má tu neděli nějaké vystoupení. Chtěl vyrazit na nějaký kopec přes 1000 m/m a to prostě časově nedáme. Takže budu limitován časem.

Klidně počkej až budou zveřejněny místa vysílání pohádkových postaviček a podle toho se rozhodneš, jestli měnit směnu nebo jak dál...

Baofeng sice neodpovídá legislativě, ale když můžeš dětem zprostředkovat zážitek ;) Osobní zkušenost nemám, ale prý je na Baof. problém s šířkou kanálů a navíc údajně nejsou tak citlivé na příjmu jako obyčejné PMR např. z Lidlu ;)
Já nejsem úplně puritán a osobně to mám tak, že mám dualband Yaesu, kde mám nastaveny i PMR kanály s tím, že pro ně mám nastaven výkon na 0.5W. Spojení z toho klidně udělám, ale pokud vysílám do soutěže, tak ji používám jen jako přehledový skener a spojení dělám ze Sencor SMR601.

Pokud nakonec budete zkoušet, určitě doporučuju zjistit v jakým budeš lokátoru, abys pak měl přehled o vzdálenostech. Ale povinné to pro tuhle akci není. Určitě ale pište deník, protože děti pak dostanou diplom/pamětní list ;)