Nějaké vtipy pro zasmání... 7

in #cesky7 years ago

Námořník se vrátí po třech letech domů a vidí - čtyři děti!
„Kde se tady najednou vzalo tolik dětí? Tyhle dvě jsou mé,.. to vím. Ale co tyhle dvě?”
Žena se usměje: „No, ty jsou zase mé.”


Policista chytí na pláži pytláka a chce mu dát pokutu za lov humrů bez povolení.
"Jakou pokutu?" diví se pytlák "Vždyť jsem přece nic neudělal. Tihle dva humři jsou moji domácí mazlíčci a já je tady jenom v klidu venčím".
"Nevymýšlejte si!" oboří se na něj policista
"Je to svatá pravda" trvá na svém pytlák "Pustím je, aby si hezky zaplavali a když zapískám, tak se ke mě zase vrátí"
"No to chci teda vidět" řekne pochybovačně policista.

Pytlák tedy hodí oba humry do vody.
"Fajn" řekne policista po chvíli "Teď zapískejte a schválně, jestli se ti humři vrátí"
"Humři" podiví se pytlák "Jací humři??"


To takhle přišel jednou do práce na okrsek nahatý policista. Když to viděl jeho nadřízený, nechal si ho předvolat k sobě do kanceláře. "Novák, co je to? Jak to že jste nahý v práci?" "No já byl včera na tom mejdanu." "No a co jako s tím?" "Asi po půl noci, když jsme všichni tančili, zhaslo najednou světlo a ozval se hlas: "Tak dámy, svlékáme se." ženský se svlíkly, pak se zase rozsvítilo no a tančilo se dál. Po chvíli zase zhaslo světlo a ozval se hlas: "Tak pánové, svlékáme se. Tak jsme se svlíkli no a tančilo se dál. Pak potřetí zhaslo světlo a ozvalo se: "Tak pánové, do práce ! No a tak jsem tady."


Muž podává inzerát: „Hledám manželku.”
Druhý den dostane stovky dopisů a ve všech je stejná odpověď: „Klidně si vezměte tu moji!”