Sort:  

Samozřejmě, můžeš si dělat co chceš, ale dovolím si pár doporučení. Určitě máš ve svém okolí něco zajímavého. Nafoť to, napiš o tom článek a vydej. Kromě tagu #cesky použij #aroundtheworld . To je soutěž, kterou pořádá 1x týdně @bucipuci . U jedné ze svých fotografií, té nejlepší, napiš, že ji do soutěže přihlašuješ. A napiš napřed anglicky, pak česky. Nejlépe ve sloupcích. Podívej se na pár z nás, jakou máme úpravu. (Na mě ne, já jsem lajdák.)

Na články s vlastními doprovodnými fotografiemi použij tagy #photography a #bilpcoin . (Možná si to prohlédne pár dalších lidí, asi dostaneš nějaké skoro bezcenné tokeny.) Kdybys byl fotograficky hodně dobrý, jsou i lepší tagy.

Neuděláš chybu, když ke každému svému článku přidáš tagy třeba #waivio , #pob , #lassecash ... Ale já jsem tokenový maniak. Jiní by Ti radili jinak.

Používáš nějaké utility typu https://hive-now.com/ , https://hive.vote/ , https://hive-engine.com/ ?

Za každou interakci s Ecency dostáváš ecency body. Umíš je používat?

Ty sloupky a dvojazyk vubec nevím jak na to .aA ty esency nevimo nich nic budu si muset nastudovat.

Dik za ten hive now to je super že mám větší přehled . Jsem zjistil v posledním týdnu dost věcí.

Jsem na Hive (dříve Steemitu) pět let a spoustu věcí taky ještě nevím. Patřím tu k těm technicky a vědomostně nejzaostalejším.

Když tady vydržíš dost dlouho, budeš se posunovat a časem i vydělávat. Jenom nechtěj všechno najednou...

Kamarádi tady nejsme. Jsme kolegové, kteří si pomáhají, aby se nám každému dařilo líp.