Kurátor - dotaz

in #cesky7 years ago

Zdravím Vás :) , 

mám zde jednu nejasnost na kterou bych znal rád odpověď od již zkušenějších členů , kteří jsou na steemit.com již delší dobu ..


Za jak dlouho se připisuje odměna kurátorům po vypršení 7 denní lhůty přízpěvku ? 

Velmi děkuji za odpovědi :)) 


PS: upvote zde rozhodně nedávejte a šetřete si je na zajímavé články.. tohle je jen dotaz :)


Děkuji Vám ! 

Sort:  

Hned ten sedmý den. Musíš si je ale v peněžence "vyzvednout". Návod i s obrázkem je na konci tohohle článku: https://steemit.com/cesky/@godfish/steemit-po-cesku-iv-lednicka-prazdna-a-do-vyplaty-tyden

Děkuju moc :) ..vůbec jsem to nemohl zjistit

No tak nevím ... už je to osmý den a stále v peněžence nic k vyzvednutí nemám ..
Tak mě teď napadá : Co když jsem sdílel příspěvek ve chvíli , když zbývaly cca 2 dny do konce ? počítá se mi v takovém případě odměna ? .. Děkuju moc