You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kryptoměny a řízení kapitálu (1.část)

in #cesky6 years ago (edited)

Jestli sis z toho vzal ponaučení, sic ztráta finanční, jinak jsi jedině získal. Všude jsem četl a čtu, že tímto si musí projít každý. I já jsem chvilku takhle magořil. Teď už se snad na to dívám s nadhledem, i když je fakt, že někdy mám opravdu netrpělivý prst na pomyslném spouštěči nákupů, či prodeji....

Připomenu jedno přísloví, které mi kdysi řekl jeden pán v hezkém obleku a kravatě.

"Kdo chce rychle zbohatnout, chce i rychle viset"

Sort:  

Je to tak, ten rok a momentální bear market mi sice zatím vzal hodně financí v kombinaci těma různýma chybama, pohoření na Bitmexu a podobně :D Ale zase nic co by mě mělo zruinovat, jen mě to hodně přibrzdilo, ale jak píšeš, musí si tím projít každý. Tohle dá nejvíc. Za ten rok fakt vidím hodně velký progres a až se otočí trh, tak ty zkušenosti budou mít cenu zlata. Hlavně mám už jasnou strategii, které se držím a už to přináší pomalu úspěch, i když je zatím trh jaký je.

V těchto časech je dobré dělat Dollar cost averaging, předpokládám že jsi jako většina těch, co naskočila "nahoře" v mínusu. Tím se sníží průměrná nákupní hodnota a dřív budeš zase v plusu. Jak píše @xlisto, právě chybný krok ti pomůže v dalších obchodech, on totiž žádný učený z nebe nespadl a každý dříve nebo později na něčem prodělá.

Jojo, dollar cost averaging už právě taky dělám a je to určitě dobrá strategie.