You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nákup kryptoměn za eura rychle a bez zbytečných poplatků?

in #cesky3 years ago

Zrovna dnes jsem si založil Revolut, tak jsem zvědav. Poslal jsem si zkušebně r Revolut 2 EUR. Ještě nedošly. To asi tím, že je víkend. Na Binance virtual kartu je třeba KYC?

Sort:  

To je tak, když chcete někomu něco užitečného poradit a ono se hned všechno po… Binance má právě teď zablokované depozity a výběry do pondělí 8:00. Tak snad vaše peníze dorazí v pondělí 8:05. Ale přísahám, že jsem posílal naposledy ve čtvrtek a fungovalo to přesně jak popisuji. Nulový poplatek na depozit EUR by měl na Binance platit do konce března, takže pořád je čas. A i potom by měl být poplatek za SEPA platbu nižší než při nákupu kartou tak jako předtím.

image.png

Na kartu Binance je asi potřeba KYC, je to úplně normnální debetka VISA. Ale upřímně řečeno to nevím přesně, protože mám od Binance klasickou plastovou. Kupuji si za ni občas kafe nebo pivo „zdarma“, protože ji nabíjím výhradně z úroků, co mi plynou z uložených BNB, BTC a EUR (euro teď má na Binance 3,6 %, není to moc, ale je to o vesmír jinde než úroky v bankách) a ještě dostanu 2 % cash back v BNB zpátky.

A ještě jedna aktualizace. Stejný postup funguje i pro směnárnu Coinbase i jejich burzu Coinbase Pro. A určitě i pro další směnárny, jejich banka je v seznamu okamžitých SEPA plateb. Vyzkoušel jsem teď v sobotu odpoledne a převod 2× 10 EUR do minuty. To je hlavní výhoda okamžitých plateb, že až na výjimky fungují 24/7/365. Jak jsem psal v té druhé odpovědi, Binance zrovna teď zastavila depozity, takže tam to teď nelze vyzkoušet.