You are viewing a single comment's thread from:

RE: Quodlibet

in #cesky3 years ago

Já chtěl původně publikovat aspoň jeden příspěvek týdně. Zatím se to jakž takž daří. I když někdy je to bída. Publikovat denně? Pro mě nepředstavitelné.
!LUV

Sort:  
LUV

Connect

Trade


@krakonos, you've been given LUV from @zirky.

Learn about LUV at @LUVshares. (2/3)

Byly doby, kdy jsem psal 3 denně... Ale kdeže loňské sněhy jsou... To už je 4 roky.

Já jsem onehdy zjistil, že kdy dám dva příspěvky v tentýž den, že ten druhý má vždycky o poznání nižší hodnocení. Akorát nevím, jestli to byla náhoda nebo jestli je to vlastnost.

Dost lidí má (mělo) autovoting nastavený na max jeden upvote na autora denně...

Ne, nebyla to náhoda. Většina z nás má nastavené automatické hlasování. A často tam máme zadaný k upvotování jen jeden příspěvek od jednoho autora denně. Ty automat nepoužíváš?

Automat používám, ale nastavoval jsem jenom na koho má cílit, do podrobností jsem nešel (lenost :) )