Sort:  

Sorry byl jsem teď pár dní mimo. Jak se té tvé sérii daří?

Nic moc.... Už jsem skončil pátým příspěvkem. Možná napíšu posléze nějaké resumé.
Posty jsou ještě aktivní ale nečekám již další ohlas

Zítra na to mrknu a dám ti nějakou zpětnou vazbu ;)

Předem děkuji

Tak jsem na to kouknul. Myslím, že v tomto případě by se asi víc vyplatilo z toho udělat jeden pořádný post, než to takhle rozkouskovat po pár fotkách a jednom zkopírovaném úvodu. Viděl jsem, že i adminka té komunity ti něco v tom smyslu napsala. Já vím, že v #cesky to tak někteří dělají (jedna dvě fotky, jedna dvě věty a nazdar), ale pokud chceš oslovit i zahraniční publikum a hlavně zahraniční kurátory, tak se opravdu víc vyplatí si s tím pohrát a dát tomu pár hodin. Já když si dám na nějakém postu opravdu záležet, tak se občas dostanu i přes stodolarový payout a to potěší ;) Tak třeba to příště dopadne o něco líp. Držím palce :)

Třeba příště. Na druhou stranu, nejsem zrovna "odborník" na tuto tématiku, takže jsem to neměl jak rozvinout. Možná, kdybych si to lépe nastudoval.
Za pokus to stálo.