Seznam členů české komunity [verze #3 ze dne 25.7.2017]

in #cesky7 years ago (edited)

Vlajka2-300x170.png

Předchozí verze seznamu je opět starší než týden a nejde editovat, proto zakládám verzi novou. Oproti předchozí verzi seznamu jsem jednotlivá jména uživatelů napsat za sebe na řádek, aby to bylo více přehledné. Rovněž jsem studoval podobné listy v jiných komunitách pro inspiraci. Postupem času (až bude seznam ještě větší) budu uživatele rozdělovat na aktivní a neaktivní.

Seznam budu pravidelně aktualizovat, cca každý týden zveřejním novou verzi. Pokud v seznamu chybíte, napište se do komentářů a já vás přidám. Pokud by někomu vadilo, že se v seznamu nachází, tak ho na jeho žádost naopak odstraním.

Nově přidaní
@ewee
@grimmyx
@pipiczech
@robili
@standa
@squadro
@trefifund

Aktivni k 25.7.2017
@viktor.phuket, @gmt117, @luxurious, @sione, @shebe, @bucipuci, @standa, @sorryjako, @m211, @xlisto, @trefifund, @zizelevak, @ewee

Celkovy stav k 25.7.2017
@bucipuci @cathlen @czechglobalhosts @digitalshaman @dobro88888888 @dragoncz @gmt117 @godfish @hairyfairy @ivet @janahanzlikova @jardastypp @jbnemec @jenndin77 @Jumper @krakonos @Kralizec @loticzek @luxurious @m211 @meow-paw @milionovej-kluk @mirgi @moonspell @mprimas @nikdo @nutela @silverlining123 @Sione @shebe @sonyks @Sorryjako @suzzane @valtr @viktor.phuket @walkman90 @wartin82 @xlisto @zdenek @zizelevak

Sort:  

Už teď by asi stálo za to dělit nás na aktivní a neaktivní. Alespoň poměrově. Třeba ve smyslu "Česká komunita čítá aktuálně 35/12 členů." Tedy 35 duší z nichž 12 se určitou dobu neprojevilo.

Myslím, že ta hranice by měla být tři týdny. Mně osobně se stává, že na dva až tři týdny zmizím z civilizace a to poslední, nač si vzpomenu, jsou mé virtuální závazky. Po uplynutí této doby bych však již byl raději pohřešován.

Pro zacatek jsem pridal dalsi kategorii. Nejprve mame nove pridane cleny dany tyden. Pak nasleduji clenove, kteri byli dany tyden aktivni a nakonec je komplektni seznam uplne vsechn clenu.

Ty aktivni cleny jsem zatim zkopiroval jako ty co dali upvote tomuhle prispevku. Zitra rozmyslim presnou strategii jak je probirat.

Ale nás je a bude ješte více :-)

pridan :)

Jen tak dal..;) Dobra prace

Krásně se rozrůstáme.

Výborně! Přihoď mě taky do seznámku :-) (Dávám UpVote)

pridan :)

A já jsem kde..?? :)

pridan :)

taky bych se tu rád viděl, děkuji :D

pridan :)

díky :)

taky se hlásím

pridan :)

děkuji

hlásíme se o přidání :)

Congratulations @zizelevak! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Poslušně hlásím, že jsem zde taky :)

Congratulations @zizelevak! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

ahoj muzete i me :)

pridan :)

Jestli dobře počítám 47 lidí, to vůbec není špatné. Přidávám sem odkaz na výzvu k autorské soutěží o 8 SBD od @godfish a @viktor.phuket : https://steemit.com/cesky/@godfish/za-skvely-clanek-ode-me-dostanete-4-sbd
Tak hezky pište, odměna už čeká :-)

Já jsem poslední dobou nebyl aktivní ale zhodnocení mi roste ve větších částkách než když jsem aktivní i když vlastně nevím (nic jsem aktuálně ) zatím nenahodil absolutně nechápu ten bordel :-D

No, tak já se tedy také přihlásím.

pridan Te do nove verze seznamu :)