Seznam členů české komunity [verze 6.7.2017]

in #cesky7 years ago (edited)

Ahoj, v posledních dnech jsem si tu narazil na několik zástupců naší české komunity. A napadlo mě vytvořit jejich seznam, který budu pravidelně aktualizovat, cca každý týden zveřejním novou verzi. Pokud v seznamu chybíte, napište se do komentářů a já vás přidám. Pokud by někomu vadilo, že se v seznamu nachází, tak ho na jeho žádost naopak odstraním.

Myšlenku, k vytvoření podobného seznamu jsem měl již před rokem, ale tehdy jsem nikoho nenalezl. Možná to bylo tím, že jsem používal kategorii cz a ne cesky.

Aktuální seznam:
@bucipuci
@cathlen
@czechglobalhosts
@digitalshaman
@dragoncz
@gmt117
@godfish
@hairyfairy
@ivet
@janahanzlikova
@jbnemec
@Jumper
@Kralizec
@loticzek
@luxurious
@m211
@milionovej-kluk
@mirgi
@moonspell
@mprimas
@nikdo
@nutela
@silverlining123
@Sione
@shebe
@sonyks
@Sorryjako
@suzzane
@valtr
@walkman90
@wartin82
@xlisto
@zdenek
@zizelevak

Sort:  

dobrá věc, takový seznam. jeden má pak přehled, koho ještě nesleduje a tak si ho zařadit do "sledovačky" za účelem pomoci ke sledovanosti ;-)

Ano :) staci kliknout na jmeno a tam zvolit follow

Ona totiž kategorie #cesky vznikla asi týden zpátky :)

Doufám, že nám komunita poroste tak rychle, že seznam nestihneš doplňovat :)

Doufam, ze se Tva slova vyplni :)

A pokud jde o Čechy v akci, ještě bych doplnil:
@cathlen
@czechglobalhosts
@nutela

Ah! Diky @godfish!

Bylo mi potěšením prozradit tvůj původ :)

Můj původ? :D

no jasně. jsi takovej ten hnědej, ne, nutelo?

No.. je to hovno? Ochutnejme... Ano je to hovno. :P

Super seznam, není nás úplně málo. Češka je i @suzzane, píše anglicky, žije ve Španělsku, ale chybět by určitě neměla.

Souhlasim, patri do seznamu, doplneno

A ještě prosím @ivet . Díky

diky pridana

@Kralizec je taky čech :)

diky, pridan

Zdravím ,taky se rád přidám @Jumper 😎

ahoj, pridal jsem Te :)

Ahoj ahoj eště já :D @Sione

Ahoj, pridal jsem Te :)

šikula :D

Chybím na seznamu, díky za přidání ! :))

Ahoj, pridal jsem te

Díky Ti ! :)

@moonspell
ale už to teda není verze k 6.7. :)

Diky pridan :) To mas pravdu, ta verze je trochu zavadejici. Ale po nejakem casem me to zakaze prispevek dale editovat (tusim, ze po tydnu) a ja budu muset zalozit novy, tak ten bude mit zase datum zalozeni v sobe

Já být taky Čecha :)

loticzek se hlásí! :) všechny vás sleduji a těším se na zajímavé příspěvky

Ahoj, pridal jsem Te :)

Ahoj. Muzes si me pridat.

taky se hlásím, děkuji :)

No, asi jsem tu taky. Brej den.

pridan :)

No koukám, že se pomalu ale jistě rozrůstáme. :)

hlásím se ♥

Vyborne, vitam te u nas. Tahle stara verze seznamu uz nejde editovat, tak jsem zalozil novou verzi a pridal te:

https://steemit.com/cesky/@zizelevak/seznam-clenu-ceske-komunity-verze-14-7-2017