[BG\EN]Среща с Дара - Meeting with Dara

in #challenge3 years ago

raqraq_1_.png

Ден3: Преди седмица моите деца ми бяха на гости заедно с третия член от тяхното семейство.Кучето Дара,която за първи път идваше в моя дом.Вълнението ми беше голямо защото дълго време не бях виждала семейството на дъщеря ми.
A week ago my children visited me with the third member of their family.Dara the dog, who was coming to my home for the first time.I was very excited because I had not seen my daughter's family for a long time.

226770393_388600545932676_8144035151567070670_n.gif

И така,влизайки в дома ми Дара обходи цялото жилище и накрая стигна и до мен.Всички гледаха как ще реагира аз само се усмихвах.Близна първо ръцете ми и за изненада на всички скочи и ме целуна по лицето.
.Явно беше усетила моето вълнеие и нежност която изпитвам към деца си.Бързо разбра кой е домакина в този дом.Дара е обградена с много обич и грижи,от всики.Не може да не я обича човек.

So,entering my home Dara walked around the whole place and finally came to me.Everyone was watching how she would react I was just smiling.She approached my hands first and to everyone's surprise jumped up and kissed me on the face.
She had obviously sensed my excitement and the tenderness I feel for my children.She quickly realized who is the host in this home.Dara is surrounded with lots of love and care,from everyone.

k8.jpg

Суетна е като госпожица и Не разрешава да и се правят снимки.Не посяга към храна преди да и се даде.Не вдига шум и не притенява никого с присъствието си.Сама показва какво и е нужно,без да говори.Интелигентна и спокйна,като стопаните и.Такива са всички от семейството на дъщеря ми.

She's vain as a lady and doesn't allow pictures to be taken of her.She doesn't reach for food before it's given to her.She doesn't make a fuss and doesn't bother anyone with her presence.She shows herself what she needs,without talking.She's intelligent and calm,like her owners.That's everyone in my daughter's family.6a.jpg

Обичам животните.Те чувстват повече от хората и са верни приятели.Когато раздаваш любов животните усещат и също ти дават любов.Опитах се да направя някои снимки на моята нова приятелка Дара,те Не са с добро качество ,но тя усещаше и не разрешаваше да я снимам.Емоцията за мен е по-важна от самите снимки.

Благодаря за посещението!

love animals.They feel more than humans and are loyal friends.When you give love animals feel and give you love too.I tried to take some pictures of my new friend Dara,they are NOT good quality ,but she felt and did not allow me to take her picture.The emotion is more important to me than the pictures themselves.

Thanks for the visit

Sort:  

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @dama52.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more

3!LUV

LUV

Connect

Trade


@dama52, you've been given LUV from @damadama.

Check the LUV in your H-E wallet. (1/4)