30 faktów o mnie!!

in #chojny6 years ago

Pierwszy post był napisany na szybko i mało o sobie napisałem. Teraz będzie 30 faktów o mnie!!!! TAK, DAJECIE UPVOTY, ŻEBYM JA MIAŁ HAJS!!!!! A teraz zaczynamy.

  1. Skąd pochodzisz?
    -Jest napisane. Z Suwałk, nie z Suwałek jak, niektórzy mówią.

  2. Jaka ukończona ostatnia szkoła?
    -Technikum.

  3. Studiujesz coś?
    -Tak. 3. rok informatyki.

  4. Gdzie studiujesz?
    -A, teraz nie powiem.

  5. Dlaczego wybrałeś ten kierunek?
    -Bo chciałem. :)

  6. Co chciałbyś robić po studiach?
    -Nie wiem. Chiałbym coś robić związanego z hakerką. Ale zobaczymy.

  7. Ile masz lat?
    -Oblicz sobie. :P

  8. Jaki ulubiony kolor lub kolory?
    -Zimne barwy. Od fioletu do granatu.

  9. Ulubiona marka samochodu?
    -Mercedes.

  10. Jaki wzrost??
    Nie wiem. Średni wzorst. Nie mierzyłem jakiś czas.

  11. Ile ważysz?
    -Nie jestem gruby. ;P

  12. Ulubiony sport?
    -Street Workout. Ale nie wiem, czy to można uznać za sport. :/

  13. Jaki kolor włosów masz?
    -Jestem szatynem, czyli mam brązowe.

  14. Jaki kolor oczy masz?
    Nie wiem, chyba zielone. Zobaczcie sami. XD
    oko.png

  15. Jaki gatunek muzyki słuchasz?
    -Nie ma ulubionego gatunku. Dzisiaj mogę słuchać rap, jutro mogę rock, a pojutrze muzykę elektroniczną. Zależy na co mam ochotę.

  16. Najczęściej słuchany gatunek muzyki?
    -Zdecydowanie hip hop.

  17. Ulubionego twórcę?
    -Nie mam.

  18. Masz prawko?
    -Mam.

  19. Miałeś jakoś dziewczynę?
    -Nie jedną. ;)

  20. Masz dziewczynę?
    -Nie powiem. :x

  21. Ulubiony alkohol?
    -Zależy na co najdzie ochotę. :)

  22. Co robisz kiedy masz wolny czas?
    -Dużo różnych rzeczy. ;)

  23. Jakie masz hobby?
    -Coś związanego z zabezpieczeniami, grafiką i dziwiękiem. :)

  24. Co chciałbyś się nauczyć?
    -Grać na gitarze i na fortepianie, czy na pianinie. Też robić grafitti. I się nauczę. :D

  25. Czy grasz gry?
    -Kiedyś grałem, teraz nie. Nie chcę, albo nie mam czasu. :/

  26. Jakie masz ulubione gry?
    -Mafia, Mafia 2, cała seria Bioshock, cała seria GTA, Wiedźmin i Wiedźmin 2, L.A. Noire.

  27. Lubisz zwierzęta?
    -Tak, lubię, szczególnie psy i koty.

  28. Masz jakieś zwierzęta?
    -Tak. Mam kundelka i kotkę. :)

  29. Masz jakieś fobie?
    -Nie.

  30. Dlaczego będziesz stawiać posty na Steemit?
    -Dla hajsu. ;)

Na tyle starczy. Więcej mi się nie chcę pisać.

Sort:  

Fajnie widziec takie normalne, społeczne wpisy ;)