Sort:  

Downvote to część systemu. A niektórzy aż się proszę o flagowanie.

Niby tak ale z drugiej strony co Ci w tym przeszkadza? Jedynie brak nsfw może być tutaj problemem. Ale to też warto by było napisać @chojny, że nie dał tagu a nie od razu downvote.

Dałem mały downvote tylko po to, żeby treść nie była widoczna. Jak widać - autorowi nie zależy jakoś na swoim poście, bo nawet nie skomentował sprawy.

No ja to rozumiem. Ale głównym zarzutem nadal jest brak NSFW? Bo mam nadzieję, że jeśli tag by był to downvote by się nie pojawił?

Wciąż jestem skłonny zdjąć flagę, ale autor w ogóle nie reaguje. Widzisz, zwracając uwagę też by nie było żadnej odpowiedzi, a post by wisiał w pierwotnej formie.

Myślę, że odpuścił sobie steema, tak jak to napisał w komentarzu. Ale cieszy mnie, że chodzi tylko o tag nsfw. no i w takim przypadku rozumiem to w 100%.

Może nie reaguję, bo swoje życie i mi się nie chcę cały czas siedzieć na steemit. I jak chcesz to możesz flagować post, bo mam to gdzieś. Widzę, że nie wiesz o co mi chodzi. O to chodzi, że mam problem z steemit od strony technicznej, a ty patrzysz na tagi jakieś nie dałem i na wulgaryzmy. Jak nie wiesz jak pomóc mi z rozwiązaniem problemu to daj downvote'a i idź stąd nikt tu nie trzyma na siłę.