Çiftlik Bank ve Türevleri Hakkında Kısa Bir Yazı

in #ciftlik6 years ago (edited)

Son yaşanan olaylar malumunuz. Ben direkt bu tür sistemlerin nasıl içimizde yer edindiğine ve nasıl işlediğine değinmek istiyorum. Çoğu kişi biliyordur ama bilmeyenler için söyleyeyim; bu tür sistemler "Ponzi Sistemi" adlı sistemlerdir, en kısa tabiriyle şudur ki yeni üyeden aldığı yatırımın bir miktarını eski üyeye verir ve sürekli bu şekilde işler.

Esas sorum şu ki ülkemizdeki insanlar nasıl oluyor da böyle basit, böyle dolandırıcılık kokan sistemlere bu denli yüklü yatırımlar yapıyorlar? Açıkçası ben cevabını veremiyorum. Bence herkes bir yatırım yapacaksa neye, nereye yapacağını iyice araştırmalı.

Düşünün ki malum siteye 30 bin Türk Lirası yatırıyorsunuz, kendi kendinize sormaz mısınız Bu sistemin geliri nedir? Nasıl işler? Neyse fazla uzatmayayım. Sizlerin de görüşlerini bekliyorum, sağlıcakla kalın...1855819_1_15212919638GI1o.jpg

Sort:  

Congratulations @trivios! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Comment

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!