RİPPLE COİNE BİDE BÖYLE BAKMAYA NE DERSİNİZ? [COİNTURK 11.PROJESİ]

in #cointur6 years ago

Öncelikle merhabalar ve hepiniz hoşgeldiniz,direkt çok hızlı bir şekilde konuya değinmek istiyorum çünkü bu ripple beni hem çok heycanladırıyor hemde çok korkutuyor gelin hemen şu ripple nasıl bir kriptopara hep birlikte bakalım..

RİPPLE
Ripple 2012 senesinde bir ödeme ağı olarak çıktı.Kısaltma ismi XRP olarak geçer ve bu coin bilinen tüm coinler gibi madenciliği yapılamıyor ledger adı verilen blockchain tabanlı defterlerin tamamen bir şirket tarafından yönetildiği bir koindir kendileri.Merkezinin bulunmasından ötürü bir muhattapı olduğu için özellikle bankaların sıkça kullandığı bir coindir.
Evet arkadaşlar torik bilgileri okuduk şimdi gelelim yorumlamaya ben mükemmel bir ekonomist değilim yada mükemmel bir borsadıca değilim ama bu borsann uzun bir sürenin içindeyim ve uzun soluklu araştırmalarım sonucunda kendisini almadığım için çok pişman olduğum bir coindir zira , ripple çok dikkatimi çeken coinlerdeyken fiyatı 0,38$ civarı flandı üretim hacminin çokluğu beni endişelendiriyordu ve grafikte tıpkı dolar gibi hiiç çizgisini bozmadan ilerlemesi çok güvenlir bir coin olduğunu göstermiyordu ama benim düşündüğüm gibi olmadı ve tam 20 kat değerlendi ve 4$ seviyelerini gördüğünü hatırlıyorum bu coin arkadaşımızın.

Ancak ripple şuan bu sevileri görmüşken ve piyasada bitcoinden sonra en büyük market hacmiyle 2.sıranın koltuğuna oturmuşken bu seviyeden ripple alınır mı? Bence alınmaz artık arkadaşlar bir çok ekonomistin düşücelerinide kendi analizlerimide hesaba kattığımda ripple gemisi bir kere kaçtı artık öyle zengin edecek bir coin gibi durmuyor belki bundan 5 yıl sonra flan yani.Benim düşüncelerim bunlar sizde düşüncelerinizi yorumda belirtirseniz bu konuyu tartışmak isterim okuduğunuz için teşekkür ederim..

Sort:  

@peri ve kuyruğuna dahil olan hesaplar tarafından oylandı.