Ben Kimim ? - Who am I ? - [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Who-Am-I.jpg

Ben Ahmet.23 Yaşında Endüstri mühendisliği son sınıf öğrencisiyim.Yaklaşık 4 yıldır sosyal medya da birçok görevde yer aldım.ve son 1 yıldır bitcoin ve kripto paralarla ilgilenmekteyim.İnternette para kazanmak ve kazandığımız paraları daha büyük projelerde değerlendirmekten zevk alıyorum.Ayrıca kazanırken kazandırmayıda seviyorum.

Son zamanların teknolojisi kripto parayı internette gezinirken öğrendim.Aynı zamanda steemit sitesinide internetteki bazı forum sitelerdeki arkadaşlar aracılığı ile öğrendim ve etrafımdakilere öğretmeye çalışıyorum.

Popüler bir sektör haline gelen kripto teknolojisini etrafımdaki arkadaşlarıma,aileme yayarak daha fazla büyüyen bir platformda bilgilerimizi ve tecrübelerimi paylaşırken ; bilgili ve bizden daha tecrübeli kişilerin bilgilerinden faydalanmak çok daha fazla şey kattığına inanıyorum.

Son olarak söylemek gerekirse herkesin bu platformu etrafındakileriyle paylaşıp daha büyük bir aile olmamızı sağlamalıyız.

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.
Lütfen desteklerinizi esirgemeyiniz..

Sort:  

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly – Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

This post has received a 0.15 % upvote from @drotto thanks to: @ahmetka.