Stresten Kaçmak İçin Yaptıklarım [Cointurk 19. Projesi][(ahmetka #6048)]

in #cointurk6 years ago

Merhabalar Herkese.

Bugün sizlere stresten kaçmak için yaptıklarımı anlatacağım..

Genelde stres yaptığım durumlar yavaş olduğum durumlarda ortaya çıkar.Örneğin bu yazıyı bile yazmak için pek fırsatım olmadı ve ufakta olsa bir stres durumuna girmiş bulundum.Ve bunu en iyi şekilde aşabilmek için öncelikle gittim uyudum.Ne zaman stresli bir durum altında kalsam 2-3 saatlik bir uykuya dalıyorum.Fakat dalmadan önce kendime bir zaman programı yapıyorum.Yani şu zaman kalksam,şu zaman işimi halletsem,şu kadar sürse gibi bir program yapıyorum.

stres-ile-basa-cikmanin-6-etkili-yolu.jpg
En çokta sınav zamanı bu stresi yaşıyordum.Asla erkenden çalışıp sınav günü dinlenen birisi değilim daima son ana kadar erteliyorum.Bu benim kendi yapı meselem stres anında daha fazla motive oluyorum.Belki de bu yüzden kendimi uyku durumuna sokuyorum.Vakit geçtikçe ve zaman azaldıkça baskı artıyor ve motive olabilmem artıyor.Bu da yapacağım işi kaliteli bir şekilde yapabilmemi sağlıyor.

2.Olarak ise nargile içmek.Burada stresten kurtulmak değilde zihnimi boşaltabilmek için bir rahatlama aracı olarak nargile içiyorum.Belki zararlı birşey fakat bana zevk veren birşey stresimi boşaltmam da aracıysa çokta önemsemiyorum.Fakat sizlere tavsiyem siz böyle bir hataya düşmeyin.Benimki sadece bir alışkanlık.Kendinize daha iyi yöntemler bulun :)

Gelecek konunun teknolojinin hayatımızdaki önemini anlatan birşey olmasını tercih ederim.
Stress-at-work1.jpg