Boş zaman aktivitelerim/Free time activity and Travelling [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk6 years ago
 Bugün @kusadasi ‘nin Cointurk etiketli 14. projesine ilişkin, hobilerimi aktardığım bir yazı ile karşınızdayım. 14. Proje de 12. Projede olduğu gibi Steemit’e yeni katılan kişilere dönük olarak planlanmış. Yapılan bu projeler sayesinde Türk topluluğu olarak gelişme imkânı buluyoruz. Bu sebeple @kusadasi ‘na bir kez daha teşekkürlerimi iletiyorum. Ayrıca bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

  Merhaba dostlar bu sefer ki konumuzun daha kişisel bir tarafı olduğu için sohbet havasında bir hitap kullanmaya çalışacağım. Hobilerime bir kaç örnek olarak verebileceğim seyahate çıkmak, futbol oynamak, kayak yapmak, okuduğum bölüm kaynaklı laboratuvar çalışmaları yapmak.

  Hepimizin gün içindeki sorumluluklarından ziyade yapmaktan zevk alacağı işler elbette vardır fakat buna zaman bulamama gibi bir genel hastalığımız var. Hepimiz farklı şeyler yapmak istiyoruz ama ya paramız olmuyor ya da zamanımız olmuyor. Hayatım tam da böyle giderken buna dur demenin zamanı geldi ve 2018'e girmeden önce gezilerime kaldığım yerden devam etme kararı aldım. Bir istikamet belirleyip ona göre hareket ettim. Seyahatimden kareler sizler için...

  Okuldan arta kalan zamanlar da yurt içi gezilerime kaldığım yerden devam ederken sizlere şimdilik bir kaç tane foto bırakıyorum.

EFES/EPHESUS

EFES/EPHESUS

ÇANAKKALE

izmir/Şirince

BURSA/ULUDAG


AYDIN/Afrodisias


  Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...