Steem'e başlama hikayem ve ben [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba sevgili kullanıcılar;

Benim adım Aykut. Sizlere kendimi tanıtmak istiyorum. Kimya Mühendisiyim. İzmirde yaşıyorum. Aydın Adnan Menderes Üniversitesinden mezunum. Yoğun iş hayatından sıkılıp kendimi Steemit'e attım. Güzel, faydalı paylaşımlar yapmayı hedefliyorum. Aynı zamanda kalan zamanımı denizle geçiyorum bunun içinde avcılık ve serbest dalışı dahil etmek üzere.

a2.jpg

Steemite katılmam kardeşimin tavsiyesi üzerine oldu. Birgün kardeşimin steemit başında ter döktüğünü görmemle olaya odaklanmam bir oldu. Ardından onun bilgi birikiminden faydalanarak kendime yeni bir hesap açtım. Ve bugünlere geldim. Kuşadası profilinden paylaşılan projeleri takip etmeye çalışıyorum, bu gibi projelerin devamını temenni ediyorum. Herkese iyi geceler diliyorum.

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım. Buna ihtiyacım var.

Okuyup zaman ayırdığınız için teşekkürler..