STRES [Cointurk 19. Projesi][@badoo#9415]

in #cointurk6 years ago

Stres; organizmayı ruhsal ve bedensel olarak zorlayan, kısıtlayan, engelleyen olaylar karşısında ortaya çıkar. Bu durumda bunlarla şu şekilde başa çıkarım:

STRES20YÖNETİMİ.jpg

KENDİNE ZAMAN AYIR
Stresle başa çıkabilmemin belki de önemli adımı kendime zaman ayırmak ve kendim için bir şeyler yapmaktır. Günlük telaşlar ve sonu gelmeyen işler içinde ne kadar yoğun olursak olalım , sadece bize ait olan zaman dilimleri yaratmaliyiz.

SOSYAL DESTEK
Ailemizle ve arkadaslarimizla daha fazla vakit geçirip bu stresli zor günleri onlarla çok daha rahat bir şekilde atlatabiliriz.

NEGATİF KİŞİLERDEN UZAK DURUN
Stresli zamanlarda, mümkün olduğunca neşeli, eğlenceli kişilerle birlikte olmaya çalışmalıyız.

GÜLÜN
Gülmek stresin en iyi ilaçlarından biridir. Güldüğümüz zaman kendimizi çok daha iyi hissederiz.

Bir sonraki proje önerim ise geleceğimizi etkileyen olaylar olabilir.

Sort:  

Güzel bir yazı olmuş, stresle başa çıkmanın bir özeti gibi, en çok ilgimi çeken madde sosyal destek başlığı altındaki arkadaşlar. Ben de bugün arkadaşlığa değinen bir post yayınladım. Hem sizi takip ettim, hem de paylaşmak istedim. Resimleri de kendim çizip boyuyorum 😊https://steemit.com/tr/@pinarhanpolat/daginik-cicekler-ve-iki-soru
DaginikCiceklerveIkiSoru.jpg